PENANG

PENANG
TABUNG BANJIR PENANG

Thursday, February 04, 2016

Cukuplah, dalam Pas dah cukup ramai Pak Lawak!

Pelawak terkenal, Mr Os menafikan menyertai parti PAS dan menegaskan tidak pernah mengumumkan sebarang kenyataan berkaitan dengannya.

 Sekeping gambarnya bernama Yusof Hamid dipercayai muncul atas pentas PAS ketika Sambutan 63 Tahun PAS Perlis menjadi viral di laman media sosial dan menimbulkan tanda tanya.

 "Saya artis, kalau orang panggil saya atas pentas, saya naik saja. Saya tidak keluar kenyataan (masuk PAS).

 "Kenapa masa sambutan tahun baharu di Shah Alam (anjuran kerajaan negeri Selangor) Afdlin Shauqi, Bocey, Ajax Shiro orang semua tidak cakap masuk PKR? Mereka tidak boleh ada di sana (majlis) ke? Jadi kenapa saya tidak boleh ada atas pentas (PAS) pula? Baca selanjutnya di sini 

 Komen al-Husseyn :

Walauta pis sema jangan berdukacita dengan pengumuman Mr Os yang menafikan dia menyertai Pas. Walaupun pelawak terkenal itu tidak masuk Pas, parti itu tetap juga dikenali sebagai parti pelawak! Subhanallah ...Allahu akbar!
Comments
2 Comments

2 comments :

Anonymous said...

Komen Alhusseyn sudah cukup untuk menggambarkan realiti semasa.

Anonymous said...

hahaha gelak la sikit bila pas buat lawak

mana ada yg serius dlm pas lg. lbh kurang sarkis umnu je.

yg paling pas suka buat modal lawak ialah episod lawak hudud.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...