GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Wednesday, February 10, 2016

Kita bersimpati dengan apa yang menimpa DSAI : Betulkah apa yang TITM luahkan itu?

Timbalan Presiden PAS, Tuan Ibrahim Tuan Man tampil menjelaskan bahawa partinya tidak dijemput penganjur memyertai Himpunan 365 #BebasAnwar #BebasRakyat.

 “Saya ingin tegaskan PAS tidak pernah menerima sebarang surat jemputan sebagaimana di dakwa dan tiada sesiapa pun yang menghubungi saya atau pejabat Agong bagi memaklumkan program tersebut,” katanya dalam satu kenyataan yang diterima FMT.

“PAS dukacita di atas tuduhan yang dibuat dan kita telah tegaskan PAS menentang sebarang bentuk kezaliman dan penyalahgunaan kuasa.

 “Kita bersimpati dengan apa yang menimpa DSAI dan ketidakhadiran bukan bermakna kita tidak bersimpati kepada beliau,” tegas Tuan Ibrahim.

 Betulkah apa yang TITM luahkan itu? 

   Tapi wahai Tuan Ibrahim.....  Bukan malam tadi tu sahaja yang pemimpin tertinggi PAS tidak datang...

   Semua orang tahu.... Orang kampung pun tahu... Bahkan Satu Malaysia pun tahu .... Bahawa pemimpin tertinggi PAS tidak pernah turut hadir di mana-mana perbicaraan Anwar berlangsung!

    Bagaimana pula dengan dakwaan The Malaysian Insider yang melaporkan  :
  Jurucakap penganjur yang menggelar diri mereka “Pro98 Reformis Malaysia”, Dr Badrulamin Bahron berkata PAS tidak mengendahkan jemputan dua bulan lalu untuk menyertai mesyuarat menganjurkan acara malam semalam itu.
 Jurucakap penganjur daripada kumpulan yang menggelar diri mereka “Pro98 Reformis Malaysia”, Dr Badrulamin Bahron berkata, mereka terkilan kerana tiada pimpinan PAS hadir di acara malam semalam.
 Beliau, yang juga ahli PKR turut mendakwa PAS tidak mengendahkan jemputan mesyuarat penganjuran acara itu yang dihantar dua bulan lalu.
Senyumlah anakku....Kah! Kah! Kah!
Comments
7 Comments

7 comments :

Wan Azhar said...

Nak cari rezeki, Insyaallah.
http://YouthToEarn.com/?ref=200943
PERCUMA je .. Tiada apa-apa bayaran dikenakan(kalau rasa program ni menipu, anda tidak rugi apa-apa sebab tak keluar modal pun). Anda hanya perlu open link dibawah dan register. Anda akan terus dapat USD20 x4.4=RM81.60 Selepas dapat link anda sendiri,paste ke Facebook,Twitter,Whataspp dan sebagainya .. Setiap org yg buka link anda, anda akan dibayar. MUDAH kan ?? Anda boleh pilih nk masuk ke akaun atau cek di pos ke alamat rumah anda. INGAT!! Anda tidak rugi apa-apa. bukan sekadar membantu anda sahaja bahkan mampu membantu orang lain. kalau tak percaya,join dulu.klik link ni dan register nama anda sahaja.KLIK LINK
http://YouthToEarn.com/?ref=200943

Anonymous said...

Jika jemputan disertai dengan sirih junjung dan bunga manggar dimeriahkan lagi dengan paluan kompang sekalipun, pimpinan tertinggi PAS pasca era UFN tetap tidak akan hadir. Tetapi jika disediakan segmen tontonan video pay per view, entahlah pula!

Sutera Kasih said...

Mungkin apa yang dikatakan TITM itu ada benarnya. Sebab dalam PAS, ada setengah pemimpinnya ada kuasa VETO dan kadang2 suka buat keputusan sendiri. Contohnya semasa masih dalam PR dulu sosok itu telah membuat keputusan sendiri yang bercanggah dengan keputusan Mesyuarat Majlis Presiden. Selepas itu ada juga terdengar cakap2 yang mengatakan mengapa perlunya PAS hadir ke perhimpunan tersebut sebab PAS bukan ahli gabungan PAKATAN HARAPAN. Mengapa masih mengharap kepada PAS !!!!!

Anonymous said...

Dah mcm orang umno bercakap..bila buka mulut..membohong aje kerjanya..

Anonymous said...

Dah pandai jadi hipokrat

Anonymous said...

Buat ape datang kalau nak suruh pegang lilin?

Anonymous said...

Kann dh nk berbaik baik dgn umno....jk berkawan dgn peminum arak kna laa buat buat mabok jk tk minum ponn.... Jk berkawan dgn pencuri.... Faham faham laa.... Kna laa menipu ckit.... Jk berdua dua aan di tempat sunyi sepi gelap....bleh laa ringan ringan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...