PENANG

PENANG
TABUNG BANJIR PENANG

Tuesday, March 29, 2016

Jom kenali siapa blogger pelesit yang hancing!

 Jom kenali siapa blogger OMakkau sebenarnya.... memang tulisannya macam longkang! 

 Dia sanggup datang awal di waktu program Pakatan Harapan semata-mata untuk mengambil gambar pada ketika orang ramai belum lagi berhimpun....


Lima keping gambar berikut sudah cukup membuktikan blogger pelesit ini memang kaki kencing yang hancing.






Kredit gambar kepada fesbuker Asri Setiawangsa
Comments
8 Comments

8 comments :

Anonymous said...

syabas tuan...

teruskn lawan pelesit omakkau tu dhn cr begini

semua ceramah ph mesti ambik foto yg sebenar. tiap kali pelesit tu buat fitnah kita siar foto sebenar lawan fitnah bodoh pelesit tu

Anonymous said...

Dlu aku ade jgk tgk blog tu tp palsu dusta..byk reka nak cover Khalid...cube tgk blog..hancur...

Anonymous said...

Penyokong kuat khalid ibrakim..dulu khalid bagi dedak..sekarang khalid tak mampu bagi dedak jadi makan dedak pas lah plok.dia takkisah betulatau salah pas asal dapat dedak. Dan dapat balas dendam.

Anonymous said...

Betina yang melacurkan maruah.

Anonymous said...

dulu omakkau bersama pr. skrg blog dia dihinggapi lalat2 umno yg dok serang PH. dia pula serang AMANAH tak henti2 penuh dendam. dia dah jd macai pas pula walau pun dulu dia pkr. tlg lah ustaz2 pas ambil janda ni sbg isteri supaya dia tak meroyan sgt. blog omakkau dah jd p*k* omakkau!!

Anonymous said...

Blog Omakkau memang ramai anjing mat maslan dan ramai puak pas termakan hasutan/dedak.

Anonymous said...

Blogger omakkau tidak islamik langsung..ikut ciri2 munafik tuang presideng

Anonymous said...

Kabarnye dio masih janda. Kalo gitu kita kawenkan sajo dgn mat bangla. Hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...