Tuesday, March 01, 2016

Pas sedang bergelut cari alasan untuk perbetulkan kenyataan Hj Hadi

Kenyataan Hj Hadi tidak lama dulu
    Dr Ahmad Shamsuri, Setiausaha politik Hj Hadi cuba nak selamatkan Pas dari kenyataan Hj Hadi yang lok-lak.

 Ahmad Shamsuri tuduh kenyataan yang dilaporkan itu "sekerat-sekerat hinggqa memberikan maksud yang sangat salah kononnya Presiden Pas setuju untuk Pas memberikan sokongan kepada Umno BN"
 
Kenyataan Hj Hadi yang terbaru
   Begitulah juga dengan mangkuk-ayun. Mereka kata kenyataan Hj Hadi itu diputar belit atau di spin begitu rupa....

  Hoi mangkuk! kitaorang semua masih ingat kenyataan yang hampir sama yang pernah Hj Hadi buat ketika Pakatan Rakyat 2.0 berura-ura untuk membentang undi tidak percaya terhadap Najib dan mencadangkan 'Kerajaan Transisi'.

 Hj Hadi memandang sinis dan menyindir terhadap tindakan pihak pembangkang itu.

 Hj Hadi enggan menyatakan sokongannya terhadap langkah Pakatan Rakyat 2.0 untuk membawa usul tidak percaya terhadap Najib. 

 Hj Hadi kata, "PAS bukan parti yang berebut kuasa. PAS ialah parti yang nak menunaikan amanah! Itu membela rakyat! Kita tak rebut kuasa!" 

 Memang kenyataan yang lok-lak! Apasal PAS selama ini ikut menyertai pilhanraya kalau tidak mahu rebut kuasa? Ada vdonya untuk membuktikannya:

Comments
15 Comments

15 comments :

wanmohd endut said...

Malang sungguh nasib PAS dapat Presiden pesakit mental

otaiblues.blogspot said...

dari atas sampai ke bawah..semua dah mabuk..pening.cakap president pun dah merapu rapu..antara yg terbaru..anti umno tp kawan ahli umno...
ape la nk jadi pas sekarang ni..

Anonymous said...

Terserlah siapa PAS sebenarnya! Presiden macam haramjadah!

Hidup Najib! said...

Itulah akhlak presiden salah satu parti komponen BN

Anonymous said...

Hadi pas akan sokong umno jika umno kembali kpd islam. Soalannya sekarg, nak ke najib to kembali kpd islam. Sementara nk tunggu umno kmbali kpd islam kita biarkan rakyat menderita? Ke gitu?

Myshah said...

Daripada terus memburu2 kan TGHH. Lebih baik la kamu semua mengembeleng tenaga untuk menaikkan sokongan kepada parti PAN yang mungkin berkubur tanpa nisan.

Abdul Said said...

Encik Otaiblues, kita fahamlah kenapa oghang tue tu pening lalat. Mungkin skru dah longgar, yang hairan tu ngapalah budak-budak belajar ugama dimerata tempat sampai kenegara-negara Arab pun boleh menyokong dia. Sia-sia belajar dengan profesor-profesor dan ulamak-ulamak besar di Madinah, Jordan, Syaria, Yaman dan sebagainya kalau balik otak tak boleh berfikir. Kesian mak bapak.

Anonymous said...

Presiden mabuk ketum..dah tonggang 8 botol dan otak naik mereng..

Ritchie Blackmore said...

Allah telah butakan hati mereka..itu pun masih tak sedar lagi.

Ali said...

Hj hadi ni rempang kut..

Husmad Ahmad said...

Tengoklah nanti bila pru14 pas akan linkup Dan bungkus dengan Kelantan sekali.

Anonymous said...

itulah presideng tonggeng air ketum

Hidup Najib! said...

Takda pendirian..parti sampah sarap..kata chedet

Anonymous said...

dr salah bri ubatkot

Anonymous said...

dr salah bri ubatkot

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...