Wednesday, April 06, 2016

Sejenak bersama Rafizi Ramli

Gambar lama, tapi relevan kan?
Revolusi Anak Muda Malaysia [ R.A.M.M ]: Dia tinggalkan jawatan korporat yang selesa serta bergaji lebih tinggi daripada gajinya sekarang untuk membela rakyat. Kini dia ditahan polis pun kerana isu berkenaan pembelaan rakyat. Semoga YB Rafizi dilindungi Allah dan semuanya didalam keadaan selamat.

Ridzuan Mohd :Kerana beliau, byk salah-laku & rasuah di kalangan pemimpin negara Malaysia diketahui umum. Semoga beliau tabah menghadapi ujian dalam membongkar kebenaran.

Tokiwa LJ: Org dedah salah laku,kna tangkap....tp yg tibai 100 juta kna tukar tempt keje je!!! Puiiii....ape punya undang2 la!!!

Faizal Daud : Dah sampai macam ni pun ada lagi yg menyokong pentadbiran korup dan zalim.. buta ke ape?

Ketawa Mat‎ :  Jom Kita Berpolitik...!! MAKIN JAHANAM.. Kerana mendedahkan rompakan pemerintahan penyangak.. Yg membongkar kena tangkap.? MEMANG JAHANAM..

Husin Lempoyang :  Sanggup kene tahan tido lokap demi perjuangan rakyat drpd pakai serban jual agama tipu umat ponteng parlimen pi candat sotong jadi penasihat pada pemimpin yg menindas.. salut rafizi..semoga Allah merahmati perjuangan anda.

 Ask-Ry Jo: Doa Orang Yang Teraniaya Atau Dizalimi. Salah Satu Antara Do'a yang Tiada Hijab dari Nya.... smile emoticon9Mohd Yusri Ahmad Sejujurnya.. saya x penah sokong dan minat kt rafizi Tp sejak kes 1MDB, saya bnyk ikut apa yg beliau bongkarkan Dan kemuncak hr ni bila dibongkarkan kes LTAT, saya betul2 hormat dia.. Harga yg perlu dibayar, ditangkap polis.. Ramai boleh mengaku sbg pemimpin Tp nak jumpa yg betul2 memimpin dgn penuh tanggungjawab, boleh dibilang dgn jari X ada seorang Menteri atau Timb Menteri yg btl2 bertanggungjawab.. mereka x lebih dr pekerja biasa yg hanya makan gaji !

 Faizal Mustaza : stupid najib.. Tiada rasa hormat aku pada Perdana menteri yg xtahu malu.. siap la kau PRU akan dtg. Aku di antara anak muda yg xkan undi UmnoDOG

Pakchu Pkb : Semoga Allah yang tahu siapakah dipihak yg benar. Yag benar itu tetap benar walaupun diselindung dengan apa cara sekali pun. Didunia ini kita boleh buat semua undang2 untuk keselamatan manakala diakhirat nanti semuanya aksn buka rahsia kita . Tangan . Kaki. Mata. Telinga akan lapur kepada Allah perbuatan diatas muka bumi ini.

 Nera Nasser : akhir zaman yang baik di dalam, yg jahat berkuasa diluar sana..

Megat Khidir Buang :  Xpe..balasan dr Allah itu pasti..terime kasih yb rafizi kerana membela rakyat

Ady Putra :  Yang mencari kebenaran ke lokap yang bersalah hidup bebas....terbaik undang2 ..kalau tidak ada pembongkarang pasti yang bersalah makan kenyang dan bermaharajalela...inikah di katakan keadialan...sekadar renungan bersama

 Kahar Dudi: Semoga dah dalam pemerliharaan dan perlindungan ALLAH. Lambat atau cepat kebenaran akan terbukti juga. In syaa ALLAH. Byk bersabar dan ingat pada ALLAH kerana DIA telah menentukan perjalanan hidup kita.

Mustapa Mohd Said: Semoga Allah SWT mengurniakan kesabaran yang tinggi kpdnya. Dia menjadi lilin yang membakar diri untuk menerangi orang lain.

Nina Azman : Malaysia tak boleh cakap betul dan benar. Itu adalah 1 kesalahan. Allah dipihak yang benar.

Hisham A Hassan : Semoga YB Rafizi dan keluarga tabah menghadapi dugaan ini...insyaallah doa kami untuk YB dan keluarga

Mohammad Bachik : YANG BENAR DI HINA YANG BATIL DI PUJA ....KINI MALAYSIA SEMAKIN TENAT DAN SESAT.

 Ibn Daud Ibn Daud : semoga Allah melindungi dan merahmati Rafizi dan diberi kekuatan oleh Allah utk terus istiqamah membela rakyat.... aminn ya rabb....

Elbert Tan Jeer Wai : Dunia penuh dgn dosa sesiapa yg salah tangkap anda kerana fitnah kpdnya tuhan sdg sediakan hukuman utknya jgn risau tuhan tidak akan bela orang jahat ia akan dpt setimpa hukuman drp tuhan.....jgn risau tuhan sdg berkati utk anda tapi ingat kpd sesiapa buat kerja dosa anda akan dpt balasan drp tuhan nanti....

Langkuik Hitam : Pembela rakyat yg dianggap penghianat di negara sdiri..(teringat kata2 dlm buku karya Dr.Hamka)

 Abdul Rashid : Rafizi harus kena tangkap kerana dia berkata kebenaran.dn kebaikan untuk rakyst.9Ahmad Pijun Pahala dan ganjaran di sana amatlah besar sekiranya niatnya Ikhlas...ya Allah kau bantu lah rafizi...

 Saiful Shisha : Hidup d zaman dajjal umno,bertabah lah pembela rakyat,Allah bersama org2 yg benar....
Comments
1 Comments

1 comment :

Anonymous said...

UmNoTolo...sekian

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...