GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Sunday, May 29, 2016

Mat Sabu lontar Mikrofon, Hj Hadi lotar Anjing, Babi , Munafiq Haraki.....

 Dr Abdul Rani Osman, bekas Pesuruhjaya PAS Selangor dan ADUN Meru sejak 2008 telah dipilih sebagai calon parti Pas pada pilihan raya kecil (PRK) parlimen Sungai Besar pada 18 Jun depan.

 "Saya bukan orang yang senang marah. Saya tak akan baling mikrofon," katanya Abdul Rani.

 Tidak jelas samada beliau merujuk kepada Presiden Parti Amanah Negara (Amanah) Mohamad Sabu yang sebelum ini mencuri perhatian selepas membaling mikrofon di atas pentas.

  Mat Sabu baling mikrofon tidak mengenai sesiapa pun. Dia tidak menyakiti sesiapa pung...Kenapa Abdul Rani pula yang terasa bencul dan bengkek ?

  Tetapi apa yang jelas kepada kita, Presiden parti Abdul Rani inilah yang  merupakan orang yang paling gemar membaling dan melontar kata-kata keji dan gelaran yang sangat menyakiti hati orang mukmin lain....

  "Aku pun orang juga, bukan pelastik!" Mat Sabu pernah mengungkapkan kata-kata macam itu....

  Kelaku buruk presiden Pas itu turut menjadi ikutan dan amalan penyokong-penyokongnya yang sangat taksub dan wala' tahab gaban!

  Tidak hairan kalau ungkapan Munafiq Haraki, Barua, Broker, terpesong aqidah, parasit, malah anjing dan babi menjadi wirid mereka yang dilontarkan kepada orang-orang yang tidak sehaluan dengan pendirian mereka.
Comments
5 Comments

5 comments :

Anonymous said...

Alaaaa....biasa laaa islam ikutan.... bukannya menjiwaei dgn roh islam.... islam dunia....cari makan dgn menjual agama....RUU 355 dh kata hudud.... perjelaskan dgn perinchi.... adakkah hudud mcm islam mau atau najib mau...

Carlos Santiago said...

Dah takde cerita lain ke ko nak tulis.

Anonymous said...

Kalau setakat sabar tak cukup untuk jadi pemimpin, mesti bijak sekali.

Dulu sabar... sabar... tak apa. Tak apa kata Tunku Abdul Rahman.. lepas Singapore.

Rupa Tanpa Wajah Wajah said...

Yg kau ni apahal?tk suka blah ar!!!

Anonymous said...

Calon pas dah tak da isu dah nk kempen..cari isu nk serang calon lain..dia ingat rakyat selangor bodoh kah..rakyat selangor tak sokong blok 3 suku..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...