GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Wednesday, June 22, 2016

Gambar yang mencurigakan

Kota Bharu sdg berkomplot dengan Pengerang ...
Skali tgk.. mencurigakan lah... 

dr kerusi kota bharu alik sana jalan mari ko kerusi pengerang alik sini.. at the opposite site.. 

dgn muka yg serious..

merangka draf pembentangan ...

dan seterusnye d baca oleh tn presideng melepasi turutan bacaan awal iaitu drp yg ke 15 menjadi bacaan pertama 

dan seterusnye ditangguhkan dan telah mencetuskan polemik politik iaitu kafir mengkafir di kalangan ahli bawahan serta tuduhan liar yg dikatakan menghalang pelaksanaan ruu 355 yg memungkinkan pelaksanaan hudud. 

Dituduh pula yb khalid samad ore melayu yg menghalang hukum Allah bersekongkol dgn yb2 dap..

 Utk pemahaman puak istiqomah hok bronar... disebabkan faktor kecurigaan ini lah yb khalid bertanya kritiria manakah yg digunapakai oleh dewan mendahulukan usul no 15 diangkat ke depan mengatasi usul2 kerajaan yg berkeutamaan... 

jadi kena faham molek ustaz Masri Che Yusoff... jgn kita sudah faham kitab maka benda lain kita wak lolok tidak faham...

 Memang patut kita curigai kerna terdpt unsur pakatan yg memungkin adanye the games of politics disitu ...samatelah dekt dgn prk sg besar dan kuala kangsar... 

 Wallahulam.. ~Keris Lok
Comments
4 Comments

4 comments :

Boley Jalan said...

Takde lah...takayudin saja nok dengar minah tu MENGERANG......terang2 papan tanda tu wakil 'PENGERANG' jangan nok wat nanar dey!

Anonymous said...

Timbalan Presiden Umno yang digantung jawatannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengaku bahawa matlamat utama Deklarasi Rakyat yang dilakukan bersama Pakatan Harapan (DAP, PKR dan PAN) baru-baru ini adalah untuk mendesak Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak melepaskan jawatannya, bukan bertujuan menjatuhkan atau menukar kerajaan kerajaan Barisan Nasional (BN).

Menurut Malaysiakini, Muhyiddin menyatakan perkara itu dalam ucapan ceramah ‘Mencari Kebenaran Selamatkan Malaysia’ di Taman Putra Perdana,Puchong, malam tadi.

Bekas timbalan perdana menteri itu turut menafikan tuduhan pihak tertentu konon deklarasi bersama Pakatan Harapan (PH) itu adalah untuk menumbangkan kerajaan.

“Ada tuduhan mengatakan kita ini nak menumbangkan kerajaan, tidak!,” kata Muhyiddin yang dipetik dari Malaysiakini.

Muhyiddin memberitahu, persetujuan bersama yang dilakukan antara DAP, PKR dan PAN dengan pihak Tun Mahathir dalam 'Deklarasi Rakyat' baru-baru ini juga bukan mahu menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN).

“Mereka (DAP, PKR dan PAN) bersama dengan kita, Tun Mahathir dan saya tandatangan Deklarasi Rakyat mereka juga kata bukan nak jatuhkan kerajaan, kami nak perdana menteri undur dan negara ini diselamatkan,” tegas Muhyiddin lagi.

Selain itu, Muhyiddin turut menolak dakwaan konon beliau calon pengganti Perdana Menteri namun beliau tidak menolak untuk bersetuju menjadikan Datuk Seri Zahid Hamidi sebagai calon pengganti Datuk Seri Najib.

“Kalau dia (Najib) pergi (berundur), maka Majlis Tertinggi boleh buat keputusan siapa nak ganti (Najib), orang kata Tan Sri (Muhyiddin) naik ganti, saya tak apa kalau dikatakan tak ada rezeki itu tak apa, ataupun Datuk Zahid (naik) pun tak apa, sesiapa pun tak apa, itu pun saya tak pasti dengan perubahan sebegitu maka akan kembali menyakinkan rakyat untuk menyokong BN,” katanya

Kahkahkahkah...malaysiakini yg publish news ni kalo harakah aku jamin pencacai semua akan marah kata pas yg reka kenyataan ni kahkahkah...baik pencen dari politiklah geng2 ph kalo bodoh sgt tak paham strategi umno bn dan tun mahathir tu...mahathir tu kalo dia keluar umno seratus kali pon apa dia heran asal umno kuat balik tu je matlamat dia...kahkahkahkah...bodoh mmg bodoh semua yg ikut mahadir...perasan bijak dan elit dlm politik akhirnya jd lauk mahadir kahkah...kononnya ulama tak pandai politik...korang je yg pandai kahkahkah akhirnya jd lauk mahadir kahkahkah...betul tak abg usin kelaku...kahkahkah...isam tukar tiub pon kena kencing tun m kepala bana sungguh kahkahkahkah

Anonymous said...

UMNO Dan PAS sudah jadi Abang Adik

Ada MASYOOOKKKKKKKK semua boleh

Rakyat Melayu di bodoh bodoh kan

Anonymous said...

Abg usin n geng pan chai x nk komen ke reply atas ni kahkahkah...takut ke nk komen kahkahka...kenapa abg usin x kelaku mcm biasa bg komen kahkahkah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...