Wednesday, June 15, 2016

Mohd Amar baru sedar Hj Hadi Bengong ?"



   Kita orang semua lama dah tahu yang Hj Hadi ini bengong....apalah Mohd Amar ni ketinggalan.....

 Naib Presiden PAS Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, "Bukti nanar ini, nak pilih warna pun tak pandai. Sebanyak-banyak warna yang ada dalam dunia ini yang Tuhan buat, dia pilih warna nak serupa dengan tok sami.

 Mohd Amar seolah-olah meludah ke langit dan menimpa mukanya sendiri  bila berkata dermikian.

  Atau adakah Amar menyindir Presiden dia sendiri ke apa? 

 Orang Kelantan kata nanar ini bengong.  Adakah patut Mohd Amar kata bengong kat Hj Hadi? 

   Kenapa baru sekarang Mohd Amar menyedari yang Hj Hadi bengong?n Kikikiki!
Comments
4 Comments

4 comments :

Anonymous said...

Saya rasa kita tak perlu tiru cybertrooper umno dalam menyerang peribadi musuh kita...harap tuan blog faham maksud saya...

Anonymous said...

Ape critanya....jgn hina wanna.....tk kan guna wanna mcm tok sami ulamak sami berbelanja cuma wanna dan iman....dlm bulan baik jgn Keji mengeji....kan dh kena atas muka sendiri.....pada muka....dh rasa diri tuu baik alimony sgt kee.....?

Anonymous said...

Inilah dinamakan ketandusan modal sampai warna pun.jadi isu..itulah tahap bangang pemimpin2 pas pis pus ni..
kenapa tak kondem warna hijau pas mcm warna agama hindu???

Norakisma said...

Begong begong??? Let by gone be by gone. Maaf2an dibulan Ramadan ni, selamat bersahur,Kata mengata dosa nanti Allah Bayar cash, disana nanti Allah tambahkan bonus, ex-gratia lag I dgn dividends.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...