Thursday, June 16, 2016

PAS terdesak. Edar surat palsu.


  Kelmarin, kawan saya blogger dan fesbuker Chor D'Sniper melalui fesbuknya telah bertanya, "Bilik Gerakan PKR udoh tutup ker...Dengor kabo biro politik PKR suruh tarik balik jentera PkR kat PRK SB ?"

 Beliau musykil samada surat yang tertera ini sahih atau palsu?

 Hari ini kemusykilan Chor D'Sniper dan kita semua itu sudah terjawab. Bahawa surat yang di atas itu adalah surat palsu!

  Kemunculan gambar presiden PKR, Dr Wan Azizah  sedang berkempen membantu Amanah di Sg Besar hari ini telah tersebar telah menjawab kemusykilan tersebut.



  Kalau surat yang mengarahkan supaya ahli PKR jangan tolong Amanah itu sahih, mana mungkin Wan Azizah sendiri pula yang mengingkarinya?  

  Ternyata bahawa surat tersebut adalah palsu.

   Ini adalah kerja khianat yang memfitnah Dr W#an Azizah! Siapa punya angkara khianat ini?

  Tidak mungkin kerja khianat ini dilakukan oleh MCA atau MIC sebab depa bukan terlibat secara langsung dalam PRK Sungai Besar ini!

  Tapi takkanlah pula sebuah parti yang memperjuangkan Islam dan didukung oleh alim ulama sanggup main kocah taik macam ini? 

   Chor kata, Pas terdesak... itu pasalnya sanggup edar surat palsu! Ker guana Chor? 

    Kalau yang diatas pun boleh nipu bersiri-siri.... ini yang diperingkat macai apa nak dihairankan.  
Comments
5 Comments

5 comments :

Anonymous said...

Mungkin juga umno..kerana umno juga terdesak nak menang..kerja2 gini umno memang pakar dan berpengalaman.

Arouse Mah said...

kalu nengok gaya bahasa surat tu, ia bukan bahasa seorang presiden membuat kenyatsan akhbar. Ia lebih kpd bahasa penyamun "disini tidak ada harta ditanam"

wijaya kezuma said...

Bulan posa tak yah ambik pot lah politik 2x5 ni..tambah dosa ja..politik melayu..sampai masa undi ja..

Anonymous said...

Saya mendapat ilham dari warna limau mandarin sewaktu tahun baru cina - lim kit siang beritau dia cadang warna PAN kepada mat sabu...kahkahkah...tengok la kelaku LKS wahai cik usin...adakah kelaku LKS tu seperti taiko kepada PAN...kahkahkah...kelaku wahai kelaku...

Anonymous said...

Dah tahu sapa yg menipu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...