PENANG

PENANG
TABUNG BANJIR PENANG

Wednesday, June 22, 2016

Sekoq Lobai kuang ajaq dalam masjid...

Ust Mustadha Yusof 
 Ha nin dia ada lagi sekoq lebai kurang ajaq dalam masjid!

 "Utk makluman semua sebentar tadi tazkirah dkt Masjid Tmn Selasih Kulim pd slot terakhir Ust Mustadha Yusof selit ucapan jgn jadi mcm Amanah yg lwn tok guru dan jadi khadam kapiaq dan dia cabar org Amanah nk berdepan dan bertumbuk pun tak pa kat luar masjid nanti kerana katanya terlampau marah dan geram. Banyak jamaah yg tengok kiri kanan, golek kepala dan terpinga2."

 Aku bukan ahli Amanah, tapi aku tak suka lebai kurang ajaq macam ni...

 Bagi tau dia aku sedia nak berdepan & bertumbuk dgn dia...~ Mohd Rosli Shaari
Comments
6 Comments

6 comments :

Anonymous said...

Bagus le. Tanda2 pas@pis dah nak tenggelam. Angkara tak mampu fikir pakai akal di kepala. Maka fikir pakai siku dan lutut je la...

AF Global said...

Tengok muka hamba Allah yg di gelar ustaz ni betul2..

Anonymous said...

Tazkiroh sepatutnya untuk peringatkan anak jemaah pada perkara yang mungkar dalam bulan yang barakah ini tapi bagi pak lebai PAS yang hanya untuk melepaskan geram mereka tidak peduli rasa hati anak jemaah .aku tidak salahkan ustaz cari makan ini sebabnya ilmu mereka hanya berqiblatkan pada parti bukannya apa yang dituntut oleh agama kebanyakkan lebai sereban besar hanya mengambil kesempatan yang salanya AJK masjid itu yang tidak peka dengan anak jemaah yang bukan semuanya berqiblatkan parti tertentu mereka kemasjid atau kesurau untuk berjamaah menyembah Allah yang hanya sekali dalam setahun un tuk berwitir secara berjamaah,fikirlah bagaimana rasa jika diri sendiri yang dicerca.

Anonymous said...

Ustaz tahi kucing mcm ni..bangang tahap dewa bodoh.

Anonymous said...

Bagi tau apa nyaaaa pi truhhhh tumbuk muka dia tak payah ckp byak org dah jual tu tak pyah sembang lebat laaaa pi truhhh kalu org yg sembang lebat ni biasa penakut noooooo hahaha

Anonymous said...

Ustaz? Kelaku buruk mcm ni digelar ustaz? Sesama muslim nak ajak bertumbuk, agak2 dlm setahun brp ramai dia berjaya dakwah tarik non muslim peluk islam?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...