GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Monday, July 18, 2016

Demo RUU 355 tidak dapat sambutan...

Kesian ke dia... kena tipu dgn UMNO.. org gelak jer tengok gelagat Hj Hadi diperbodohkan UMNO.. diperbodohkan Pengkid mcm Azlna pulak tu..


 Ini himpunan lebih 1000 NGO Islam, kononnya sokong RUU 355 di Pusat Islam.. di Bagunan Kerajaan sendiri .. 

 Kata lebih 1000 NGO, yg hadir tak sampai 100.. lain kali buat kat Markaz jer la.. nak tingkat kan rotan dan denda jer pun.. :)


 Haji haji pakat kena main dgn UMNO jer la.. nasib lah ada jamuan rumah terbuka..kalau tak, hat datang 10 orang jer.. lain kali buat lah kerahan..


 Aku tak faham kenapa NGO2 Islam.. termasuk PAS hari ni buat himpunan sokong RUU355, di bagunan Pusat Islam pulak tu..bagunan rasmi kerajaan.. apa perlu buat majlis sokongan pindaan RUU 355.. 

Bukan ker UMNO adalah kerajaan dan pemerintah hari ini..nak sokong2 apa benda nyer.. bawak jer la... laksana jer la.. bukan kah Menteri di JPM sendiri menjadi pencadang pindaan RUU 355.. 

 Masa buat akta Pota,MKN dan cukai GST takde pun buat himpunan sokong akta tu.. depa pinda jer.. korang ni nak laksana Islam ker..saja nak berlakon, berpolitik pergunakan agama...? 

 Haji Hadi sedar ker apa dia buat tu? atau tolong jadi pelakon UMNO ? rasanya Ahli Parlimen UMNO dan bumiputera Islam + Ahli Parlimen PAS + Ts Khalid Ibrahim dah cukup untuk luluskan pindaan RUU355...

 Bukan ahli parlimen jer.. majlis Raja2 Sultan2 semua Melayu Islam, ketua agama negeri yg berkuasa ke atas mahkamah Syariah.. sampai Khutbah raya pun sokong RUU 355.. kata Sultan sokong..YDP Agong Sokong.. apa masalah dgn korang ni ? 

 Padehal nak naikkan jumlah rotan ngan denda org berzina ngan minum arak jer pun... seolah2 ini soal hidup mati dan aqidah orang Islam..

 Korang buat Himpunan seolah olah Lim Guan Eng tu yg jadi Perdana Menteri.. Lim Kit Siang anggota Majlis Raja Raja.. Ramasamy tu peguam Negara.. sakit jiwa ker korang ni :) ~Ipoh Mali
Comments
9 Comments

9 comments :

Anonymous said...

Kikikikiki.drama hudud lagi..

Anonymous said...

SYOK SENDIRI aka SELF INDULGENT, this PMIP or PAS seem to be showing his own balls to others.. Pitty.

Anonymous said...

Sama mcm laporan malaysiakini isu himpunan pas bantah penindasan rohingya dpn kedutaan myanmmar...mkini kata hanya 200 yg hadir tp sinar harian kata lebih 5 ribu yg hadir...dh jd mcm media umno puak2 ni spin terlebih hahahaha...dahla amik bekas ketua umno jd mentor skrang dah tiru perangai umno jugak media sosial diorang hahaha kahkahkah...cik usin papagomo versi pan kahkahkah...usin gomo kahkahkah

Anonymous said...

Selama hidup di Malaysia, berapa kali kau pernah dengar orang Islam dikenakan 6 sebatan akibat melakukan kesalahan ikut peruntukan syariah. Kalau denda duit banyaklah kita dengar. Ada sekali tu di Pahang sebab minum arak, itupun dilepas oleh sultan.

Anonymous said...

Tahun depan pinda lagi,pinda dan pinda..beritahu rakyat hukum hudud tapi asyik berpinda pinda...itulah hudud ala pas..sampai bila nk berpolitik jaja agama menipu rakyat..hsnya rakyat bodoh dan jahil saja terpedaya dgn permainan hadi dan pas.

tanya sama itu hud hud said...

Pada Jumaat lepas, kira-kira 200 orang terdiri daripada anggota parti Pas dan badan bukan kerajaan melakukan demonstrasi dengan berarak ke Kedutaan Myanmar di Kuala Lumpur bagi menyerahkan memorandum bantahan berhubung kezaliman terhadap umat Islam di Myanmar.     

http://www.sinarharian.com.my/mobile/nasional/rohingya-isu-kemanusiaan-sejagat-1.542607

Kahkahkah..
Hustat walaun memang haramjadah kaki putar belit,fitnah org..
Tak payah nak propa kat sini.zaman ni maklumat dihujung jari
Tu,baca link tu,sinar harian sendiri kata 200 bukan 5000.
Bangang dan walaun berpisah tiada.
Kahkahkah

tanya sama itu hud hud said...

Beliau yang bersama-sama berapa pimpinan PAS seramai tujuh orang termasuk Presiden Mapim, Azmi Abd Hamid tidak dibenarkan masuk bagi menyerahkan memorandum kepada pihak kedutaan.

Dianggar hampir seratus orang termasuk etnik Rohingya telah berhimpun secara aman berhampiran pejabat kedutaan bagi menyatakan bantahan

http://m.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/35560-rohingya-kedutaan-myanmar-angkuh-enggan-terima-memorandum

Yg ni dari kitab rujukan paspispus,harakah.
Harakah kata pulak hampir seratus orang..
Mana mai 5000 org?
Terdesak nak serang orang,mereka2 fakta pastu jual nama sinar harian.
Kahkahkah
Hustat walaun cybertrooper tahap haramjadah.
Kikkikkik

Anonymous said...

www.sinarharian.com.my/mobile/semasa/lebih-5-000-berarak-

Kahkahkahkah...hudhud dah tertekan tu asyik maki dan marah je...amik link atas tu plak hudhud baca...bkn gua yg letak tajuk ye tu sinar harian yg buat...lama x tgok komen hudhud...komen yg sblom ni psal ust ghani tu x terjawab lg hudhud...menyorok ke x jupe cr hujah nk spin kahkahkah

Anonymous said...

Itu walaun bodoh piang....yg dapat maklumat dari dr ulamak pas sahaja yg betul dan dipercayai....he3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...