GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Saturday, July 23, 2016

PAS bakal kuasai Pulau Pinang...

  Habislah kali ini Cina-cina Kafir Harbi DAP Pulau Pinang.... Maka akan selamatlah semua orang-orang Melayu di pulau tersebut....

 PAS akan meletakkan calon di setiap kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) di Pulau Pinang sekiranya pilihan raya mengejut diadakan di negeri itu.

 Presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata walaupun akan bertanding secara bersendirian, PAS mempunyai kekuatan dan mendapat sokongan di negeri itu yang boleh membantu calon parti untuk menang.

 "Kita (PAS) ada kekuatan di negeri itu kerana sejarah penubuhan parti ini di Pulau Pinang. DAP dan PKR perlu sedar mereka bergantung kepada akar umbi kita (PAS) untuk menang pada pilihan raya umum (ke-13) lalu," katanya.

 Beliau berkata demikian kepada pemberita ketika ditanya sama ada PAS akan bertanding dalam pilihan raya negeri itu sekiranya diadakan semasa ditemui pada majlis Rumah Terbuka Aidilfitri PAS Pusat di Kompleks PAS Kedah, Kota Sarang Semut hari ini. Baca lagi di sini
Comments
16 Comments

16 comments :

Anonymous said...

Parti org lain depa menangkan berpuluh kerusi. Parti sendiri depa menangkan satu je? Aaiiiik!!!!!

Anonymous said...

This hadi fella is just as delusional as Najib. No wonder they make such good friends!

Anonymous said...

Jadi tak penang nk bubar dun wahai abg mat sabu kita...tak dak pun ulasan dari pan...khalid samad biasanya suka ulas dan pantang jumpa mikropon kahkahkah kenapa snyp jerrrr...LGE bincang tak ngn abg mat ni kahkahkah...ke pan dah jd sayap dap tak payah bincang kahkahkah

Anonymous said...

ni mesti hadi dah dapat wahyu dari Ilahi.

hehehe berat nanang!!

Anonymous said...

Untuk nak bagi semangat pada penyokong dan para pekerja PAS saja wal hal pada hakikatnya semenjak awal PRU di Pulau Pinang hingga terkini Calun PAS banyak yang hilang duit deposit cuma nampak perubahan sedikit setelah PAS pergabung dalam PR itu pun atas daya usaha almarhum TGNA yang sanggup berkempromi dengan pembangkang yang dahulunya musuh utama PAS ,tapi bila simamat nie memmimpin PAS semua sudah jadi bubur cacar yang pelbagai warna cacar marbanya.

yen uchop said...

memandangkan umno/pas mewiridkan "kapir harbi" menyasarkannya pada DAP, maka aku melau yang malu, Allah ilhamkan padaku supaya berlaku adil kepada DAP dengan cetusan perkataan "melayu harbi". Melayu bukan Islam dan Islam bukan melayu. Aku melayu Islam. "melayu harbi" maksudnya melayu macam tingkah laku umno@najib, pembikin punah ranah ugama, bangsa dan negara, hilang jati diri melayu.

usop ali said...

sotong ni tak reti sejarah kot...bebal la

Anonymous said...

Bengong....

Anonymous said...

Ha ha ha ha ha

Duit DEPOSIT DUIT 1MDB jugak ke ???????

Bahalol

Anonymous said...

Aku x paham la dgn lebai dedak ni sekoq..kata masuk pilihanraya x nk menang..masuk buat apa..bengong hadi

Anonymous said...

cakap bergegar-gegar.
ekor bergelumang dengan taik.
aku ingatkan hadi@u-turn.
jangan menyombong dan takbur.
kalau pru pulau pinang diadakan.
jangan harap pas boleh menang.
satu kerusi pun tarak.
rakyat meluat dan menyampah dah...

Pencolekhangek said...

Alahai, kalau diri sendiri yang lembab janganla ingat orang lain pun begitu. Pas menguasai Penang sama dengan mengatakan pelari negara akan jadi johan 100m di Sukan Olimpik. Kalau lebai ini lembab macam manala pengikut-pengikutnya!!!!!

Pencolekhangek said...

Alahai, kalau diri sendiri yang lembab janganla ingat orang lain pun begitu. Pas menguasai Penang sama dengan mengatakan pelari negara akan jadi johan 100m di Sukan Olimpik. Kalau lebai ini lembab macam manala pengikut-pengikutnya!!!!!

tanya sama itu hud hud said...

Ulamak jebon tolol bicaranya hanya angan2..
Bagi tganu dan kedah sepenggal dah kena tendang,lagi mau angan2..

Boley Jalan said...

Kesian kat yusni mat piah, hilang deposit lagi! Kah kah kah!

Anonymous said...

Fuh..dasat...pas menang kat penang nt blh buat hudud kat penang pulak yaa tau hadi...kelantan pun nak leboh lagi mau tanding penang... Bebal tara mana hadi ni.kahkahkahkahkah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...