GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Friday, July 29, 2016

Selena Gomez :Pas cuma tahu buat bising nak berlagak jadi hero konon!

 Pas jangan nak ngada-ngada dan perasan mendabik dada kononnya kerana protes merekalah maka Selena Gomes berpakaian sopan.

  Bahawa penampilan Selena Gomez dengan pakaian yang sopan itu adalah setelah tekanan dan desakan dibuat oleh Pemuda Pas...konon...phui!

Menurut  Ahmad Sayuti Bashiron :
Dalam mesyuarat Ahli Majlis MBSA semalam (20 Julai 2016), Ahli-Ahli Majlis PAS bersungguh bangkit menyuarakan bantahan pada Datuk Bandar dan jabatan yg terlibat.

 Namun kalangan Ahli Majlis MBSA itu juga ramai yg bersetuju apabila mendapat penjelasan oleh Datuk Bandar, bahkan bersetuju untuk kelulusan diberikan tertakluk pada syarat tambahan dan system pemantauan yg ketat, demi memastikan penganjur menepati kesemua syarat kelulusan agensi yg terlibat.

Syarat tambahan MBSA antaranya:

a. Pakaian yg sesuai dan bukan seksi

b. Tiada penggunaan arak / alcohol

c. Tiada aktiviti melibatkan dadah.
d. Tiada aktiviti yg tidak elok, etc.
  Maknanya, Pas telah sedia maklum mengenai syarat-syarat tambahan diatas, tetapi kenapa PAS Selangor melalui Dewan Ulamak, Dewan Pemuda, Dewan Muslimat melakukan demonstrasi di hadapan pintu masuk Bangunan SUK Selangor, dan menghantar beberapa wakil berjumpa dgn kakitangan daripada Pejabat Menteri Besar Selangor untuk membantah pada hari yang sama?

Berikut pula maklumat fesbuker Aznan Hamat :
Kronologi Sebenar Konsert Selena Gomez...
1. Exco Slgr lulus pada Rabu 13/7. Unanimously, tanpa bantahan, walau ada yg bertanya soalan. Dlm Exco ada 3 wakil Pas. Alasan lulus sbb semua 6 agensi federal dah lulus, termasuk mereka setuju dgn etika pakaian Jakim / Puspal tetapkan.

 2. Hari yg sama, SUK Slgr serah ke MBSA. Hari yg sama MBSA buat meeting pegawai utk ketetapan. Dato Bandar kata, tak blh tolak, sbb 6 agensi pusat, 2 agensi negera dah lulus. Jabatan MBSA cdgkan syarat tambahan.

 3. Khamis 14/7 MBSA panggil all ketua whip Pas/Pkr/Dap dan explain situasi. Tiada bantahan dan setuju dgn syarat. Hari sama MBSA panggil penganjur, mereka setuju dgn semua syarat. Letak bond USD5 juta.

 4. Isnin 18/7 MBSA luluskan.

 5. Isnin tu juga baru Pas bising.

 6. Rabu Mesyuarat Ahli Majlis, baru Ahli Majlis Pas buat bising. Datuk Bandar kata, keputusan dah dibuat dan semua syarat dah diberikan, sbb tiada bantahan mana2 parti sblm ini.

 7. Hari yg sama Pas demo depan SUK. Wakil SUK sebut, dia hanya ambil maklum sbb kelulusan dah diberikan oleh Exco dan MBSA.

 Masa concert mmg MBSA lantik pemantau dari MBSA dari AM Pkr/Dap. AM Pas x mahu jadi pemantau, pasukan penguatkuasa pun ramai.

 So kalau Pas kata itu hasil kejayaan mereka, ikut kronologi mmg satu pembohongan yg ketara...

 Cukup lah itu hanya satu joke oleh Khiril dan lain2 pemuda yg malu dgn kegagalan AM Pas hadir meeting, dan gagal lasanakan tugasan mereka....

 W'alam.
Pas cuma tahu buat bising nak berlagak jadi hero konon! Hipokrit adalah! Nak kabo tu jer....
Comments
9 Comments

9 comments :

Anonymous said...

Mende ni pon usin nk serang pas jgak kahkahkah.. nmpk sgt dah usin ni kahkahkah...lpas ni org pas minum air dlm gelas kale biru pon usin komen buat isu nk ug kahkahkahkahkh doh doh doh doh doh doh

Anonymous said...

Pkr beri syarat untuk pan tidak bertanding dlm prn penang sebagai syarat stuju diadakan prn penang bg menjaga hubungannya dgn pas...berita terbaru keluar itu mengecewakan abg mat kahkahkahkah...kesian pan...kesian usin...diperkecilkan kwn dan lwn kahkahkah...lain tahun la kalo nk bertanding wahai PAN kahlahkah

Anonymous said...

Itulah perangai lebai hadi dan haron jin yang suka menuduh orang munafik...kafir....pengkianat...entah apa apa lagi....

Anonymous said...

Haron jin dan dan lebai hadi punya perangailah......

Anonymous said...

PAS cepat naik syahwat. Tenguk muka Selena Gomes belum apa-apa .. Tak percaya hantar AM PAS ke German.

Dengan perempuan bertudung pun boleh bernafsu jadikan isteri kedua ketiga. Kata bertudung menjaga aurat dan dari renungan mata lelaki. Itu yang bertudung..

Mata kasyaf PAS boleh menembusi pakaian
Selena Gomes ..

Anonymous said...

Apa jadi kalau PAS yang memerintah.?
Boleh paksa orang masuk syurga, macam syurga itu Hadi Harun Din yang punya..

Kira demo dan bantah tu menunjukkan Islam lah.. tapi sokong Najib dan senyap pasal 1MDB boleh pulak..

Anonymous said...

Pas parti paling kuat menipunya

Anonymous said...

Pis ni cakap pun macam sotong

Anonymous said...

Untaa dan keldai paspispus ni cakap dia mcm tg hj baghal jugak. Cibai betol la

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...