GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Saturday, July 09, 2016

Ustaz Zakaria Ahmad mencarut ....??

Cukup memalukan bila seorang Tok Lebai sanggup mencarut di hadapan khalayak yang ada didalam majlis kuliah ilmunya itu kaum lelaki dan juga wanita muslim.

Lebih-lebih lagi dia mengeluarkan perkataan yang lucah dan mencarut itu didalam masjid... masya'Allah. Tak tahu nak cakaplah kalau macam ini sikap keji seorang tok lebai...

Tapi yang hairannya mereka yang bersama dalam majlis tersebut tidak bersa apa-apa pun... malah dianggapnya sebagai perkara yang melucukan...

Entahlah apa nak jadi... saya melihat rakaman vdonya pun naik meluat bila nengok asyik tersengih-sengeh menyerengeh .... Tok Lebai ni anggap mencarut ni lucu baginya...



Sila ikuti antara bahagian transkrip rakaman Kuliah Ust Zakaria Ahmad RAMADHAN MALAM KE 30 di Masjid Jamek An-Najah, Padang Serai, Kedah:
Sampai Cina pun merungut… haiyya wa pun helan la haji aa.. ini Pas mau buat itu undang-undang untuk olang islam… kita makan babi olang Pas tatak kacau aa…

Kita kong_ek pun olang islam tatak kacau aa…

Kita sembah tok pekong olang pas tatak kacaw.. kita minum alak olang pas tatak kacaw… apa pasai ini DAP, MCA, Gerakan manyak kacau ini pas mau undang-undang sama-sama islam … biar sama diaolanglah…
Mau potong lan_au tiga, ampat kali mau potong potonglah…

Diaolang mau kawin sepuluh kali lantak apa … ini olang islam punya kes… Cina yang faham… yang hangpa duk tentang pasai apa?

Setelah dia mengecam Cina DAP, MCA dan Gerakan , dia dakwa ada Cina yg cakap macam itu?? Cuba pi tanya dia Cina mana yg duk kata gitu ? Cina DHPP kah? 

Imajinasi mengarut... sampai melalut mencarut macam itu dalam masjid!

Catatan : Harap maaf kepada semua pembaca blog mengenai entri saya sebelum ini mengenai tarikh hari raya tu... Baru baca komen pembaca yg tegor pasal kekeliruan saya itu...tengah mamai lah tuu... saya dah tarik keluar entri tersebut dari siaran.Maaf ya dan terima kasih diatas teguran tersebut.
Comments
7 Comments

7 comments :

Anonymous said...

PIS parti celaru tak tau halatuju, matlamat dan keutamaan. Mengaku ulama tapi hakikatnya bukan ulama (rujuk kitab hakikat pengabdian). Nak lasana hudud tapi pencuri balak kelantan pun tak boleh tangkap (Husam Musa, 2016). PIS dipimpin orang yg tak sedar diri, memalukan islam. Ibarat langit dgn bumi dibandingkan dgn TG Nik Aziz.

mohd shahran said...

Apa nak heran. PIS slps TGNA semuanya da bole. Kunci dosa pahala da ada kat tgn

Norakisma said...

Bahasa Cina - kong-kek
Bahasa melayu - bersetubuh
Bahasa cina - lancau
Bahasa melayu - zakar@pipit
Tiada isu penterjemahan atau mencarut

Anonymous said...

Tahniah kerana meminta maaf dan tarik keluar mengenai tarikh hari raya jika tidak ia akn memburukan imej tn dan parti amanah

Anonymous said...

INILAH CONTOH NYATA AHLAK LONGKANG LEBAI SERBAN TAK HABIS BELAJAR.. ORANG SEPERTI INILAH YANG PAS SIMPAN. KESIAN.. INI NAMANYA OSTAZ 'ZACK KONGKEK' SATU NAMA YANG HARUS DIBANGGAKAN DALAM PMIP (PAS)

Anonymous said...

Alahai ostaz zakar olamak tersohor. Awat dok sebut kongkek dlm masjid?? Hang lama tk kongkek ker? Dah kena andropause?? Hihihi

Anonymous said...

Kalau kamu menyimpan kebencian. Kamu akan nampak semuanya buruk belaka. Terpulanglah kepada kamu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...