GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Monday, October 10, 2016

Pegawai PPD Sabak Bernam bersama Geng Ganas Baju Merah Jamal?


Netizen heboh memperkatakan tentang seorang Pegawai PPD Sabak Bernam telah turut terlibat dengan rusuhan Baju Merah Jamal Yunos dimana seorang biker Bersih5 telah diserang ?

Menurut netizen individu yang menutup sebahagian besar mukanya dan bercermin mata hitam sewaktu kumpulan Baju Merah menyerang Konvoi Bersih5, adalah Cikgu Nazam Azhari, seorang Pegawai PPD Sabak Bernam dan merupakan Setiausaha UMNO Bahagian ...

Kalau bukan diri beliau, harap Cikgu Nazam Azhari ambil tindakan terhadap mereka yang memfitnah.

Nazam the Red Shirt ketika Program Korban Perdana Parlimen
Sabak Bernam  di Surau Hasaniah , Batu 1 Sapintas
Pak Faisal : Ks Saya pasti itu wajah Nazam yang hensem. Bertopeng masih nampak iras nya. Sangat hensem. PPD Sabak dan banyak PPD lain sudah lama menjadi sarang politik umno. Apa nak heran....Saya fikir Nazam layak di naikkan pangkat lebih tinggi seperti pengarah pendidikan negeri malah KSU Kementerian Pendidikan.

Mohd Raus : Pegawai PPD berpelajaran tinggi pun nak jadi anjing kurap ke,baghal pegawai PPD tu,pegawai PPD pun lantikkan dikalangan guru juga,janganlah dah cerdik dapat diperbodoh2kan oleh pehak uang bangang,yang bertutup mulut tu PPD mana,saya mengistharkan pegawai PPD tu bodoh,bangang,ompong bacalah enda ni wahai seluruh pegawai PPD diseluruh negara janganlah kamu jadi anjing kurap.

Pegawai PPD sabak bernam tu bodoh, bangang makan taik sendiri, orang lain makan nasi,prgawai PPD sabak bernam ni makan taik dia sendiri,BODOH 

Pegawai PPD sabak bernam NAZAM AZHAR ni bengong,bodoh,ompong makan taik sendiri,manusia apa ni anjing kurap .

Cikgu Murni: Pegawai PPD (Pejabat Pendidikan Daerah) Sabak Bernam gadai maruah!!! Jadi anjing belaan Jamal!!! Dah tua pun bodoh! Susah sangat ke hidup dia, dapat RM50 sanggup sokong baju merah!!! Pak cik... keje kat pejabat byk tu, siapkan dulu... 

Gaji kat PPD tu tak cukup ke, nak dedak jugak?!!! Hilang komitmen dalam kerjaya!!! Reputasi terjejas! Patut dipecat kerana berpolitik tetapi mewajibkan sekolah2 mengadakan program Hari Sukan Negara sedangkan kau tutup muka hadir Hari Beruk Merah Negara supaya tidak dikenali kononnya! 

Patutlah tahap pendidikan dan pestasi sekolah2 di Sabak Bernam menjunam!!!! Pegawai PPD BODOH, BANGANG, PENGECUT!!!! Aku rasa dia belajar setakat SRP je!!! Tapi oleh sebab dia UMNO, dia dilantik jadi pegawai!!! (Inilah luahan hati masyarakat).

 Jgn kau rasa selamat akan dosa yg kau lakukan wahai pengkhianat!!!

 Tolong viralkan!

Comments
8 Comments

8 comments :

Anonymous said...

kih..kih...betui ke tu... klu betui tak heran la skg ni murid2 ramai jdi perogol dan penyamun

Anonymous said...

Klu dah umno, tak kira PPD atau apa2 D sekalipun, no otak punya org

Anonymous said...

Kalau dah UMNO ...apa pangkat sekali pun mesti mengganas , gangster , rasuah , penyamun , penipu ..makan duit rakyat..

Anonymous said...

Dari menteri pendidikan hinggalah ppd, semuanya baghal.. negara gagal.

Anonymous said...

Dlm dunia UMNO Sabak Bernam / Sg Besar dan kalangan kakitangan PPD Sabak Bernam telah sibuk membincangkan perihal Cikgu Nazam pakai baju merah!

Anonymous said...

Harap semuanya bertenang dan fikir jalan baik utk majukan negara. Tak kisah lah siapa yang jadi ketua. Janji boleh bantu tadbir negara dengan baik dan aman. Buang yang keruh ambil yang jernih.

Anonymous said...

Cikgu pun sama bodoh macam pegawai ppd nya.
Bapak ppd borek cikgunya rintik
Anjing kurap

nurasyikin kambali said...

Bila guru sokong pembangkang.....secepat Peter dipindahkan. ....klu sokong umno semua selamat.....x bg cikgu berpolitik....tp merekalah penyangak....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...