BERSAMA AMANAH

BERSAMA AMANAH
AMANAH MAJU TERUS

Wednesday, November 16, 2016

Kelantan bayar royalti kepada Pejabat Presiden PAS?


Netizen bertanya:

 Apa kaitan kedaulatan hasil bumi Kelantan, perlu bayar royalti kepada Pejabat Presiden PAS? Semua jenis royalti hasil bumi Kelantan perlu masuk akaun kerajaan negeri Kelantan. Bentang penyata belanja dalam dewan.


Teknik bumi hanguskah? Mana rakyat Kelantan? Dayuskah? Bangkit! Siasat! Bongkar jika benar! Lawan ulama kapitalis ini. Sistem ini dibuat secara legal dalam sistem kapitalisme.
Comments
3 Comments

3 comments :

Anonymous said...

Nak harap Hadi jawab... mampuih keras... sotong kering takkan jawab. Dia jenis Najib... macai tlg jawabkan. Dulu bila org kata orang Kelantan DEBE.. kenyit mata kat anak dara dorang... mampuih la kawan tu kena belasah. Tapi la ni.. slps ATGNA tiada... orang Kelantan dah tadak apa... org gondolkan bukit curi balak..masih senyum..wala ulama'(padahal ulama tu mentekedarah hasil bumi Kelantan..hak rakyat Kelantan. Ni timbul isu baru pulak... hasil Negeri Kelantan bagi kat Pejbt Presiden PAS untuk uruskan. Rakyat Kelantan semua org PAS ka.?? Mencuri hak rakyat Kelantan bole masuk syurga ka dgn tunjuk no ahli PAS??? Kalau rakyat Kelantan dah tahu hapraknya pimpinan PAS (dah mcm UMNO perangainya) dan masih nak jadi DAYUS... wala membabi buta... teruskanlah jadi DAYUS...

tanya sama itu hud hud said...

aku tak terkejut kalau hadi aldedaki sebat duit.tengok muka pun dah tau..
puak lebai sarkas ni akan cari dalil haruskan perbuatan yg salah..
90 juta, diam..
derma tin milo, diam..
penyelewangan aset harakah,diam..
derma memali,diam..
skandal seks spenda besaq,diam..
curi balak kelantan,diam..
dapat komisen banglo,fortuner,diam..
ni kes 10 juta pulak..
isle,isle..

Anonymous said...

Tolong buat report please.. nak tengok siapa yang kena. Yang buat report kena or yang direpot kena. Buat repot palsu memang kena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...