GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Thursday, January 19, 2017

Boss depa pun terkenal sebagai kaki tuang dan kaki kencing...


 Memang dah kelaku boss depa pun terkenal sebagai kaki tuang dan kaki kencing... tidak hairanlah kalau orang bawahannya pun ikut jejak langkah boss depa...
Ceritanya begini....

 Pejabat Setiausaha Agong PPBM hantar surat jemputan ke Majlis Perasmian dan mintak sahkan kehadiran wakil parti, PAS pun balas surat mengesahkan kehadiran wakil mereka Timbalan Presiden, Tuan Ibrahim dan Naib Presiden, Iskandar Samad, lalu selepas itu PPMB sediakan kerusi untuk tetamu jemputan tersebut agar mereka tidak "kesipuan"..... itulah amalan biasa majlis rasmi di jayakan.

 Bagi menutup kebiadaban dan pengkianatan mereka kepada janji tersebut, mereka cipta pembohongan dan kebiadaban berangkai yang baru kononnya sebab haram bersama DAP dan AMANAH, bila hujah tu nampak bodoh mereka cipta alasan lain kononnya Tun Mahathir sindir mereka.

 Kesimpulannya, mereka PAS sentiasa betul, yang salah adalah pihak lain, ayat Quran tentang syurga semua untuk mereka , tentang neraka untuk pihak lain, Hadis Nabi tentang Basyiron (berita gembira) untuk mereka adapun Naziron (berita duka) untuk orang lain, nak bunuh PAS mesti bunuh Islam dahulu... Nenek kau!! ~ Mohd Asmawi Ab Rahman
Comments
8 Comments

8 comments :

Anonymous said...

Lebai2 setan ni sanggup buat apa saja..perasan bagus..ptuiii

Paspispus said...

I help U,U help Me..

Anonymous said...

Mahathir bukan bodoh macam Hadi.

Bentang hudud pun mengelabah cari teks ucapan. Penjaring gol anti-graviti, Faiz Sabari tu pun tak mengelabah macam tu semasa memberi ucapan semasa anugerah puskas.

Teks Mahathir bernombor. Jika PAS hadir Mahthir akan langkau lah ayat menyindir tu.

Apa alasan pun, PAS memang nak jaga hati Najib.

Anonymous said...

Kekadang pan ni boleh tahan gak bodoh dia. Dah byk kali kata jgn pedulikan Pas, tapi apa saja Pas buat semua nak dikomen. Teruk betul pan ni dah kena penyakit meroyan tahap 4. Sebab tiap kali pan komen maka rakyat nak tahu sebab Pas buat begitu dan selepas mereka membaca komen Pas maka rakyat tahu bahwa tindakan Pas itu betul. Tahniah pada pan yang selalu mempromosikan Pas.

tanya sama itu hud hud said...

Ni puak2 lebai haram jadah

Anonymous said...

Banyak minum kencing lobai hadi....

Anonymous said...

Sbb pas memalukan islam.. Sila suruh pas jgn buat benda bodoh lg xda la org nk kutuk baghalllllll

Kamal said...

13 kali kena kencing kat umno... ketagih la bro... kali ini minum kencing dan mereka beri lak makan dedak... lagi lazat lol

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...