BERSAMA AMANAH

BERSAMA AMANAH
AMANAH MAJU TERUS

Wednesday, January 18, 2017

Siapa yang cuba tipu : Khalid atau polis?

Dua watak utama yang serang Khalid Samad  di kawasan
Parlimen Anak MP Pasir Salak dan Samseng baju kotak-kotak

 Polis menafikan kenyataan anggota parlimen Shah Alam Khalid Samad bahawa suspek utama kes rusuhan di luar bangunan parlimen pada November lalu tidak ditampilkan dalam kawad camnya.

 Sebaliknya, kata Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Amar Singh Ishar Singh, dalam sesi 10 Januari lalu, dua orang daripada 11 suspek telah berjaya dicam.

Komen al-Husseyn :

 Pihak keselamatan tangkap 11 saspek ditempat kejadian. Nama beserta nombor i/c siap diambil. Rakaman video pun terang-terang boleh membuktikan penglibatan mereka... Ketika kawad cam ni, mungkin saspek boleh menyamar ubah sedikit perwatakan jadi macam sotong ker ... dah tentu berlainan sekali rupa dan penampakannya ketika menyerang Khalid dulu...

Aiman Aziz : Kalau betul anak timbalan menteri hadir, tangkap je la. Bukti video semua ada. Sah2 dia yang serang. Polis jangan la makan dedak sangat. kesian ayam takda makanan.

Razaleigh Rahman : Sangat setuju, bukti video sangat jelas. Kawad cam kalau CCTV tak ada

Man Masai : Hahaha ak dah ckp semalam kolid ni taklehcaya punya, muhong lebih 

Aiman Aziz : Man Masai polis dah tolong Khalid. Mungkin masa tu Khalid rabun. Polis dah cakap anak timb menteri hadir. Bukti video pun dah ada anak timb menteri yang serang. Esok ko leh tolong suruh polis tahan anak timb menteri tak??

Daniel Adam : Kalau Khalid berbohong dan sebar fitnah, ambil tindakan laa. Nafi saja tak guna dan tak memadai. Orang Pekan tu pun berkali kali nafi duit 1MDB masuk akaun peribadi dia, tapi hakikatnya satu dunia dah tahu. Rakyat Malaysia pun bukanlah semua jenis bodoh. Ini bukan era zaman batu.

Iskandar Zulkarnain : Beliau antaranya mendakwa beberapa pihak, termasuk anak Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Tajuddin Abdul Rahman yang terlibat tiada dalam kawad cam yang dihadirinya.

 Ehhh takkan khalid tak kenal penyerangnya pula? Kalau dia tak dapat cam dan sipenjenayah itu tidak dibawa ke kawad cam maka apa makna diadakan kawad cam itu? Bukankah buang masa dan menjadi pertikaian umum? 

Antonio Oscar : Mungkin ada hadir di balai utk kawad cam tapi belum tentu masuk dlm bilik pengecaman 

Rido Ore: bukti amat terang tak boleh sembunyi, semua org nampak!!!!!!!! huhu........apa lagi, tangkap dan hukum, sebat 100 kali...orang2 yg tidak hormat undang2 negara, mereka ini pengganas. 

Iskandar Zulkarnain : Kesemua suspek yang ditangkap telah pun mengambil bahagian dalam sesi kawad cam, termasuk anak kepada timbalan menteri yang dimaksudkan melainkan, hanya satu suspek yang masih belum dikenal pasti,” kata Amar Singh. Siapa yg kami nak percayakan kata-kata kamu atau Khalid? ~ sumber
Comments
0 Comments

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...