GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Wednesday, February 08, 2017

Benarkah dedak RM90 juta tu melalui transaksi Affin Bank?

  Ha! Ha! Ha! lawaklah Pas ni! Bila nak saman  Sarawak Report? Dah berbulan-bulan woi! Pada 13 Ogos 2016 dulu kata dalam tempoh sebulan nak saman! Sampai sekarang masih macm tu juga...


   Benarkah dedak RM90 juta tu melalui transaksi Affin Bank? Terbaru dato Husam Musa mendedahkan :
  Dia tidak ambil dedak Fir'aun ... Masalah 90 juta, la ni tak boleh nak jawab lagi. Adik kakak nak tahu bank mana dia guna? Acu tanya hamba... Tanya gak... ~ Dato tahukah bank mana dia guna?

 Hamba teka ni... tapi teka hamba tu 99 peratuslah kalau salah... kerana hamba teka tu mengikut hak yang hamba tahu...

  Betul ke dok ... duit-duit ni melalui Affin Bank?  Jadi masa pilihanraya esok-esok bawa terbitlah.... Kalau dia dengan Umno... Kalau dia tidak mari dengan Umno, Umno bawa terbit... tolong kabor...

Sebab tu, untuk makluman Pas orang bawahan ni, kalau tak ada aral melintang, Pas belah mana pun dia akan bercantum dengan Umno.

Nama dia tu tak usah kiralah... Pak Abu kah... Pak gapa tak usah kiralah... 
Comments
2 Comments

2 comments :

Libang Libu said...

Kahkahkah!

Panas ni yop.

Kahkahkah!! Teman suka sgt berita macam ni.

Habih luruh la janggut dia.

tanya sama itu hud hud said...

Haa elok sangat bawa tubit..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...