JERUSALEM

JERUSALEM
SOLIDARITI BERSAMA PALESTIN

Wednesday, March 08, 2017

Mamat Kismis lari debat RUU355


  At-Takiri ni sembang meletup sana, meleup sini macam bom atom yang dgugurkan di Hiroshima dulu.... Rupa-rupanya Mamat Kismis ni hanyalah meriam buluh saja.

 Dia cabar orang bagai nak rak... nak sekeh bagai untuk ajak sesiapa saja berdebat dengannya berkaitan RUU355. Tetapi bila ada yang hantar wassap, hantar surat menerima cabarannya, tiba-tiba telonya jadi macam asam kecut...

Mamat Kismis ni nak jawap wassap dan surat itu pung tak berani... alahai! Tolonglah sekeh kepala mung sendiri, boleh?

 Rentetan tiada apa-apa riaksi dari At-Takiri setelah 5 hari dari tarikh surat diserahkan pada 1 Mac 2017; Pertubuhan Kebajikan Al-Qayyim Malaysia yang mewakili Dr Rozaime telah mengeluarkan kenyataan berikut berhubung Penerimaan Tawaran Dialog RUU 355 :

Comments
2 Comments

2 comments :

Pomen Smart said...

Macam saya cakap sebelum ni. Org melayu ni cuma berani buat. Tak berani tanggung. Tu pasal banyak budak takde bapak. Bila bercakap kang, otak mcm tertinggal kat rumah ( tak tau la yg no 1 ke 2). Tapi bila nak tanggung, pun mcm bola tinggal kat ..... ( tu Biase no 2)...

pok amid littor said...

Geng lebai marang cakap je berdegar-degar, tp bila cabaran disambut, telurnya dah cair!!!

Kita tunggu juga jawaban daripada si-lebai Marang yg diajak MAZA untuk berdialog.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...