GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Monday, June 19, 2017

Isu Kristianisasi : Nik Abduh semakin meracau-racau sejak dilanda Syndrom Dedak.


 Berikut adalah kopipes dari Harakahonline petikan dari tulisan Nik Abduh dan saya sertakan sedikit ulasan mengenainya :

1) Negara kita Malaysia turut dilanda serangan oleh musuh Islam sejagat. Dengan pemerintah negara yang alpa dan lemah, musuh menyusup masuk dengan agenda murtad dan fahaman kebebasan hidup tanpa syariat ugama. Mereka menyusup masuk pada siang hari dengan agenda perosakan di sebalik undang-undang negara yang melarang pengembangan agama selain Islam. Mengapa? Kerana kealpaan dan kesombongan untuk mengaku salah.

Komen : Nik Abduh kata, musuh menyusup masuk dengan agenda murtad dan fahaman kebebasan hidup tanpa syariat ugama kerana pemerintah negara alpa dan lemah.


Woi Abduh! Mana Lebai Ha Ha kamu yang mesra dengan Najib dan telah sekian kali ngaku mahu jadi penasihat kepada kerajaan Umno BN?

Dan kamu sendiri yang begitu mesra dengan Menteri yang jaga agama di Jabatan Perdana Menteri, Jamil Khir dan Asyraf Wajdi Yang Dipertua Yadim, Asyraf, juga yang mengendalikan hal ehwal Islam di Jabatan Perdana Menteri, tapi kenapa kamu sendiri tidak sampaikan maklumat dan nasihatkan mereka?

Siapa sebenarnya yang alpa?

Kamu dan Lebai Ha Ha yang alpa dan lemah kerana gagal untuk menasihatkan mereka.

2) Evangelis Kristian sudah berjaya menyusup masuk sehingga mampu mengenderai sebuah parti politik besar tanah air bagi melaksanakan agenda besar Kristianisasi mereka. Beberapa pemimpin mereka sudah tanpa rasa takut mempromosikan ugama Kristian melalui dakwah politik mereka.

Komen : Nik Abdul mulut longkang, cakap ikut sedap tanpa tanpa mengemukakan bukti dan berterus terang. Nik Abduh tidak berani berterus terang menamakan parti politik yang dia tuduh itu kerana takut kena saman kan? kan?

3) Sudah ada pemimpin Melayu Islam mengeluarkan kenyataan yang memandang ringan terhadap agenda Kristianisasi. Inilah lambang kejayaan fahaman Liberal yang sudah lama menyusup masuk dalam kealpaan umat dan pemerintah.

Komen : Nik Abdul sekali lagi mulut longkang dan bacul!

Sekali lagi Nik Abduh tidak berani menamakan pemimpin Melayu yang dia tuduh itu kerana takut kena saman kan? kan?

4) Sudah ada kumpulan paderi Melayu yang begitu gigih menjalankan dakyah Kristian dengan bantuan badan Kristian antara bangsa dan mereka begitu bangga berjaya memurtadkan orang-orang Melayu Islam.

Komen : Nik Abdul sekali lagi mulut longkang dan bacul dan cabul! Kita cabar Nik Abduh supaya buktikan kenyataan yang konon ada kumpulan paderi Melayu yang begitu gigih menjalankan dakyah Kristian.

5) Kumpulan LGBT kini telah lebih berani bersuara. Mereka dengan berani mempromosi zina dan seks sejenis yang hina. Mereka disokong kumpulan-kumpulan liberal Melayu yang tidak pernah diambil tindakan oleh kerajaan.

Komen : Ingat lagi tak bagaimana Yang Dipertua PAS Gombak Salehhuddin Nasir memulakan bulan Ramadan yang mulia ini dengan fitnah dan juga penyebaran berita palsu.


Salehudin buat status tuduh DAP buat pesta arak dan onani di Pulau Pinang. Tetapi bila dia dicabar untuk beri bukti dan hujah keatas segala tuduhannya itu, dia padam status fitnah tersebut.


 DAPSY telah membuat laporan polis mengenai hal tersebut. Tetapi kini fitnah dan pembohongan itu masih lagi diteruskan oleh Pas melalui mulut longkang Nik Abduh!

Inilah kerja jijik PAS yang menjadikan ugama tunggangan mereka. Ketika orang sibuk memperkatakan tentang isu-isu negara tentang salah laku Umno BN seperti skandal 1MBD dan GST, dia sibuk sebarkan fitnah untuk menjuarai isu agama , tetapi sayangnya hanya fitnah untuk memburuk-burukan DAP.

Inilah jadahnya kepada Pas yang semakin meracau-racau sejak dilanda Syndrom Dedak.
Comments
1 Comments

1 comment :

Anonymous said...

Kepala hotak ostad2 ni berfikir satu hala je, dan minda mereka bukan kritis pun. Maknanya.. ostad2 ni bukan jenis cerdik.
Bila tak cerdik tapi nak berpolitik, gini lah jadinya... hujjah merapu dan penyokong mereka pun daripada golongan merapu dan tidak cerdik jugak laa.
Maafkan kerana memberi komentar yang agak direct, dan sememangnya patut begitu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...