JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

JOM UNDI PAKATAN HARAPAN
JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

Wednesday, March 28, 2018

Dont play-play.... Nik Abduh perisik CIA...?

Oleh Ahmad Muslim Badawi Badawi 

 Semalam aku sempat dengar 5 minit pertama pendedahan Audio penuh Nik Abduh.. bukan tugas aku nak sah kan suara tu suara Nik Abduh ker tak.. 

Cumanya kalau betul itu suara Nik Abduh.., bila dengar Nik Abduh cakap pasal cerita si Maulana.. 

Depa ni kenal dan boleh berhubung dengan Raja, ada hubungan baik dengan Pemimpin negara, dengan Raja.. cerita dia kenal Perisik.. kenal CIA.. 

Semua maklumat dia tahu, agaknya masa Nik Abduh sembang tu..dia di alam fantasi mana pun tak tau.... 

 Ramai Scammer, yg jual projek.. yg tipu orang Melayu.. guna modal2 mcm ni la. ada yg dakwa depa tu keturunan Raja, baik dengan Raja.. ada dakwa depa baik dengan Menteri...patut lah mudah kena tipu dengan UMNO.. 

 Memang benarlah apa yg aku sebut sebelum ni pasal Nik Abduh.. Nik Abduh dia bukan lah jahat, cuma ada tanda2 sakit jiwa, akibat Kurang dan tagihkan perhatian dan kasih sayang.. 

Banyak ucapan2 Nik abduh menjurus dia ni ada masalah jiwa.. dia tagihkan perhatian.. cuba tunjukkan dia ada kebolehan dalam Politik.. 

Patut TG Nik Aziz marah sangat dengan dia ni, Ayah kenal lah sapa anak dia..tak tau lah kut dia pernah kena dera..atau pernah kena tahan ISA sebab jadi mcm tu.. 

 Mcm mana lah orang agama boleh percaya cerita tahyul mcm ni.. 

Tapi tak heran, orang Melayu memang suka cerita2 mistik mcm ni.. Ustaz2 kalau jenis tak mampu mengajar, dia akan start sembang pasal alam perubatan, alam Jin..nak bagi org percaya..

Mcm orang Melayu yg percayakan Bomoh.. Bomoh cerita dia masuk alam Jin.. pernah jumpa Bunian.. 

Yg heran ramai hat percaya..termasuk hat Belajar agama.. :)

Komen al-Husseyn :

Dari apa yang Nik Beduh cerita tu, Aku cuma percaya tang Hj Hadi dan dia ambik duit Umno dan almarhum ayah Nik Beduh kata kat dia Anak Derhaka...

Pasal CIA dan Anwar Ibrahim dan Kak Wan tu adalah cerita alam fantasi...

Pasal Maulana tu tahyul dan mengarut jer...

Comments
7 Comments

7 comments :

Anonymous said...

Hahaha nasib baik nik beduh tak cakap dia boleh call trump bila2 masa. Kalau dia cakap camtu, comfirm dia dajjal. Ciri2 dah ada dah, suka janjikan peluang kesenangan dan ugut2 kalau tak ikut cakap. Paling power, dia ada kuasa sumpah org jadi abu!

Anonymous said...

Bagus betui Penjilat tokong bina fitnah, tp kekadang bengong jugak,

Hahahahah

Fakta merapu...ada ke dr ucapan seseorg boleh menyatakan tahap kesihatan mental?

Psychologi testing mana yg dipakai ni?

Semata mata ikut sedap mulut je mengeluarkan pendapat,

Dah tu kata kenal n syg sgt ngan ATGNA smpi buat seminar pemikiran tok guru....tp boleh kata ada kemungkinan anak tok guru pernah kena dera...

Adoisss... Stupid sgt dah tu

Yg Al hussin pun sama...bule plak caya separuh separuh, rakaman tu, kalau mcm tu bole le cakap suara dlm tu diedit, atau pun dah buat sound mixing

Kalau nak caya caya le sume..

Mcm ni pun ramai yg jd pengikut.. Kesian

Anonymous said...

Pdrm mesti akuan pasu ni yg kenal agen cia. Agen takkan beritau dia agen melainkan pasu ni juga agen.

Alhusseyn Alhusseyn said...

Kepada walaun Anon 8:45:00 am, itulah bezanya cara pemikiran kami yang tidak membabi buta wala dgn apa yang pemimpin kata. Kami boleh menilai seseorang tu melalui kenyataan2nya yang sering merapu. Kalau dah selalu merapu, tahulah kita org itu memang otaknya tak center...
Ko percaya Nik Abduh ada hubungan dgn CIA? ngeti ke dia kecek omputeh??

Tentang Hj Hadi ambil duit Umno tu aku percaya bukan sebab Nik Abduh seorang yang kata macam itu.

Husam Musa pernah cabar pada 14 Mei 2016 lalu, supaya Hj Hadi bersumpah dengan nama Allah bahawa dia tak pernah ambil duit dari Umno.

Tapi sampai hari ini Hj Hadi tidak berani menyambut cabaran Husam.

Katakanlah apa yg Nik Abduk cakap itu fitnah, Maka Hj Hadi kenalah siasat... atau setidak2nya Hj Hadi menafikannya dgn bersumpah. Ada berani?

azhar rangkuti said...

Orang Melayu juga banyak yg beramal dengan hadith2 palsu, percaya dengan cerita2 wali keramat, habib jadian & Israiliyyat yg merepek wal merapu

Anonymous said...

Kpd Al hussyen,

Kalau ikut kata tuan, cara pemikiran tuan tu, sy pun bule cakap dr tulisan tuan yg merapu ni , maknanya tahap kesihatan mental tuan pun tidak baik..

Hahahaha

Pasal Husam Musa suruh bersumpah
....ni ajaran mana lak ni?

Bukan ke dlam mengadakan tuduhan pd sesuatu bukti atau bebanan pertuduhan kan ke terletak pd yg menuduh...perundangan mana yg dipakai ni, yg dituduh perlu bersumpah utk membuktikan tak bersalah...

Buktikan lah dulu secara sivil ke Islam ke yg TGHH tu ambik duit...br lah beri peluang kpd yg di tuduh (TGHH) utk bersumpah ke bela diri ke yg dia tak bersalah...

Emmmm...agak nya undang2 apa husam musa n geng PH ni pakai? Undang2 Tarzan ke..?

Teringat sy kes Anwar Berahim dan jam Omega
.....smpi la tak pun bersumpah dgn nama Allah jam tu bukan dia punya....tp bule plak ada yg caya pd dia....

Kesian

Nobody said...

Kepada walaun Anon 8:45:00 am,

Patutlah Perwakilan PAS Johor, Shamsudin Jaafar cakap ahli PAS bodoh-bodoh belaka, rupa-rupanya bingai sungguh hahahahahah!!!!

Tanda-tanda orang yang bodoh macam walaon adalah, ada yang halal walaon tetap pilih PIGS hahahahah!!!!

YANG HARAM JUGAK DIPILIHNYA HAHAHHAHAH!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...