JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

JOM UNDI PAKATAN HARAPAN
JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

Sunday, April 22, 2018

Saksikanlah Oh Dunia...

5,000 menyertai majlis makan malam tadi DAP TLK INTAN
 Jom saksikan betapa hebatnya kebangkitan rakyat dalam menghadapi PRU14 kali ini.

Sudah lama kita tidak melihatnya seperti apa yang sedang berlaku di kala ini. Semoga harapan kita semua benar-benar menjadi kenyataan yang sebagaimana kita semua impikan. 

Air Mawang, Jelajah Pakatan Harapan di Johol Negeri Sembilan 
Selepas PRU14 ini nanti, tidak akan timbul lagi isu-isu yang membakar sentimen perkauman dan keugamaan. Semoga rakyat Malaysia akan bertambah matang  dalam memilih dan mengmudi kerajaan yang baru.

Kita ucapkan selamat tinggal buat selamanya kepada Umno BN...

Air Mawang, Jelajah Pakatan Harapan di Johol Negeri Sembilan
Memang benarlah apa yang Tun M pernah katakan tempohari... Umno ni dah rosak dan tidak boleh dibaiki lagi! 

Kita terus maju ke depan membina negara baru. Kita mahu lihat rakyat jelata dapat menikmati dan mengecap nikmat kehidupan yang aman sentosa kerana negara kita memang kaya raya dengan segala macam khazanah.

Di Taman Panglima, Rapat Setia Ipoh, malam tadi
Yang menjadikan kehidupan kita semua susah dan sengsara adalah kerana para pemimpin sang korup dan tadbir urus yang ketirisan.

Kita akan humban dan himpunkan semua pemimpin yang korup di penjara Sungai Buluh... Amankan mereka di sana buat sementara waktu sebelum kita simpan ke dalam kandang Zoo Negara... kerana di situlah mereka lebih layak untuk cocok sebagai manusia yang bertopengkan binatang!!!
Comments
4 Comments

4 comments :

Berita Pelsu. said...

Pakaikan baju belang kerja berat pecah batu...! kah kah kah.

Anonymous said...



Salam CAHAYA Cinta-NYA..

Ddlm setiap diri manusia yg tlh diciptakan-NYA itu, ada sumber CAHAYA drp-NYA. Sumber CAHAYA drp-NYA itu tersembunyi ddasar HATI yg pd hakikat HAKIKInya bg setiap individu itu sememangnya sgt2 n amat2 "dahaga"kan CAHAYA trsbut..

CAHAYA drp-NYA itu sgt2 mudah tertutup n terhalang oleh kebatilan dan kepalsuan atau "EGO"-pangkat-darjat-title2 kemuliaan kebesaran dan kekayaan yg dicerna/direka n dibangga2kan oleh sesama manusia DEMI utk merendah dan membodohkan n berBOHONG keatas manusia yg lain selain drp kelompok/level mrk..

Sbg cth, mrk sesama mrk membentuk kelompok yg mrk dakwa sbg 'ulamak' lalu dgn itu sgt2 mudah utk mrk "ter-prasan" SUCI mulia n tinggi utk memandang rendah dan memandang bodoh org2 yg slain drp kelompok mrk...apatah lg bila satu kelompok TIGGI dari kayangan diatas kelompok 'ulamak' itu tlh mengiktiraf dgn mmberi sijil/watikah serta title2 yg dgn jls tanpa mrk sedari tlh pula "memBODOH"kan mrk yg bergelar ulamak itu..bukankah ini terang2 mnjd kasta pemBODOHAN n pemBOHONGAN yg sgt2 terang!?

Kita semua tahu betapa imam2 sprt imam Syafie dan Hambali tidak mahu mndpt layanan dan pengiktirafan title2 drp pemebesar2 n DEWA2 krn mrk TIDAK mau direndahkan n "diperBODOHkan" oleh sesama manusia, hatta mrk sendiri tidak PERNAH mendakwa diri mrk sbg ulamak n mungkin hanya murid2 n pengikut2 mrk @ penulis2 sjarah shj yg mnggelar mrk sedemikian.

Juga tlh dikhabarkan ddlm hadis bhw nabi Isa as akan turun utk membunuh Dajjal...so kita WAJIB mencari definasi/MAKNA/erti Dajjal=pemBOHONG itu!

Dan kita juga WAJIB mengkaji ciri2 sifat2 ISTIMEWA terperinci nabi Isa as itu, kenapa akhirnya beliau disalib yg berpunca drp perancangan jahat DEWA pembesar2 n golongan2 Rabbai/Agamawan/ulamak2 Yahudi pd wktu itu..

Nabi Isa as terkenal sbg seorg yg sgt2HUMBLE sgt2 sederhana very2FRIENDLY yg sggup makan dan tidur bersama2 haiwan kucing n anjing..Isa as juga sgt2 menyantuni ALAM n tumbuh2an..dan Isa as TIDAK pernah tau n TIDAK pernah smaskali tunduk kpd apa jua yg disebut sbg protokol2 utk manusia merendah= memBODOH= menDajjal= berBOHONG sesama manusia! wow! n inilah CAHAYA Cinta yg tlh dibawa oleh Isa as, nampok TAK!!?

Itulah CAHAYA CAHAYA n CAHAYA Cinta-NYA yg tlh dibawa oleh Isa as kpd seluruh umat manusia, dan CAHAYA itulah yg sgt2 n amat2 diTAKUTI oleh Dajjal sipemBOHONG yg dah pon jls n terang ddepan mata kita skrg!!!

Dan CAHAYA Cinta-NYA itulah yg pasti dpt membunuh Dajjal=pemBOHONG pendusta dan seluruh tentera aparat2nya diatas muka bumi ini..

Dajjal tak perlukan 'pedang' Isa as utk mmbunuhnya, 'pedang' itu hanyalah "metafora" semata2 krn CAHAYA Cinta-NYA yg tlh dibawa oleh Isa as itu adalah sbnr2 smutlak2 KBNARAN HAKIKI drp TUHAN yg maha2TAJAM...n apb CAHAYA-"kesedaran" trhdp smutlak2CAHAYA KBNARAN itu muncul ddlm HATI anak cucu Adam maka Dajjal=pmBOHONG itu akan 'mati' dgn sendirinya(takde sapa yg pedulikan lg) lalu pengaruh n kuasa mrk akan lenyap n pergi..

CAHAYA Cinta-NYA.. Kaseh Azali
CAHAYA Azali.. Kaseh memBERI
Yg Kaseh memBERI ..TAK tau mnCURI
TAK tau PONTENG ..Fitnah Memaki

Kaseh memBERI.. Kaseh Sejati
Bertambah mmBERI ..Kan Melimpah2 lg
when u make.. other people/rkyt hepi..
Double hepiness ..u'll b, hi hi..




dLIGHT ofLUV..

dLIGHT ofLUV... is in me
dLIGHT ofLUV ...is in u too
s what u SAY-intently, u shall b
in dLIGHT ofLUV, we r dWINNER selalu


Lets dLIGHT ofLUV shines in u n in me together, so dQUANTUM-LIGHT-ofLUV will shine even stronger among us myLV my dearestONE ha ha..

Believe dLIGHT ofLUV in ur HEART s dGREATEST gift from GOD inside u NOW rightNOW..imagine IT n SAY IT loud n clear so to share IT with others in this country n on this planet too..

Remember n BELIEVE s what u give or SAY u'll get double n more..n what u SAY-intently u shal be, hi hi..

We r ONE(AHAD) s dONE family of dLIGHT ofLUV 4 NOW n owez'll be, so I LUV U, I LUV U, I LUV U I LUV U myLV my dearestONE hu hu..

Anonymous said...


Itu pun ada di saat-saat akhir 50 orang PKR bantah Mahathir mengguna logo PKR. Nampak sangat kerja balaci yang makan dedak.

Yang 50 orang tu bodoh ke apa ? Nama pun Parti Keadilan Rakyat. Jadi mana rakyat yang sokong parti atau bersama dalam perjuangan Rakyat tidak boleh lah di halang untuk guna logo PKR. Kalau tak buang lah perkataan Rakyat.

Kalau bantah pasal pencalunan ke atau tempat bertanding masuk juga ke akal.


Keinginan rakyat yang sangat tinggi dan kedudukan UMNO yang akan di haramkan, sudah tidak dapat menghalang rakyat dengan apa jua halangan yang tak masuk akal.

Anonymous said...

Masih ingat lagi setiap ceramah Anwar Ibrahim akan di ganggu oleh UMNO.

UMNO akan ada kan pertandingan karaoke atau mini konsert. Setiap ceramah akan di ganggu oleh Polis yang bertindak kerana menerima lapuran. Setakat ini belum dengar ceramah di halang oleh pihak berkuasa. Adakah kebangkitan rakyat menyebabkan orang UMNO tak buat lapuran ? Adakah UMNO sudah tidak mampu menanggung kos mengada kan majlis hiburan atau barangkali UMNO tahu tidak dapat sambutan ?

Paling tidak.. UMNO akan buat ceramah seberang jalan atau sebelah kawasan ceramah Anwar Ibrahim dengan membaling batu dan menghalakan speaker yang kuat ke arah ceramah Anwar Ibrahim.

Kemungkinan besar kejadian seperti itu akan berulang jika bukan kerana Mahathir. Ahli UMNO mungkin tak benci Mahathir sampai sanggup untuk di hina kan sebegitu rupa. Mahathir ada lah bekas PM selama 22 tahun yang telah berjasa pada negara.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...