JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

JOM UNDI PAKATAN HARAPAN
JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

Sunday, April 08, 2018

WAHAI PAS, JANGAN PERASAN SUCI LAGI... KORANG MEMANG PENYANGAK


Adalah sekoq walaun mai komen tulisan "MENJAWAP MOKHTAR SENIK"..
Alahai si penulis artikel ni,  Tuan menampakkan tahap kepandaian Tuan berpolitik dan berstrategia hampir sama dengan aku yg hanya bersekolah rendah ni, 
Kalau inilah hujah yg dipakai untuk menyatakan yg PAS menongkat UMNO,
Hujah yg sama juga aku boleh pakai menyatakan yg Amanah ni kuda tunggangan DAP@ZIONIST untuk menguasai Malaysia.
 Faktanya
 1) AMANAH hanya bertanding berapa kerusi? Dan DAP berapa kerusi?
2) DAP parti dominan yg akan menguasai MALAYSIA jika PH menang
3) ini dinyatakan sendiri oleh LKS dalam Doktrin MALAYSIA MALAYSIAN nya
4) perkembangan ini akan meletakkan MALAYSIA dalam pengusaan EVENGELIS yg mana lebih bahaya dr cengkaman GST
 5) siapa sebenarnya yg mengadai ISLAM demi cita cita politik?
Jd pikir pikir kan lah. 

Inilah yang dibangga-banggakan oleh lebai dan para walaun selama ini kerana dapat bertanding banyak kerusi... 

Inilah juga yang lebai dan para walaun gunakan untuk menghina dan memfitnah Amanah yang bertanding sedikit kerusi kerana kononnya bertuankan DAP... 

 Pendedahan Dato Mahfudz Omar jelas membuktikan bahawa Pas dapat bertanding banyak kerusi adalah kerana mendapat habuan tulang dari Umno Bn. 

 Pas adalah umpama anjing liar yang kelaparan dan sanggup menjadi anjing suruhan Umno Bn... Suruh menyalak, dia menyalak... Suruk ngokak dia ngokak... hanya kerana untuk mendapatkan tulang...  
Comments
6 Comments

6 comments :

Anonymous said...

Janji komisyen dengan Altantuya pun diletop dengan C4.
Janji kurang kos sara hidup ditunaikan GST.
Janji turun harga kereta, habis 49% hakmilik Proton dimiliki China Komunis.
Janji apa lagi yang boleh harap dengan pencuri?

Anonymous said...

Alahai si penulis...

Hujah n kenyataan mamat ni kau percaya...

Ya lah tak de sumber dah, terima je lah mana yg ada,

Bina lah presepsi selagi boleh,
Itu aje senjata yg ada kan..

1) ada ke bukti berfakta dan nyata terdapatnya money trail ( mengambil cakap pakar strategi korang lapiji)
2) setakat tunjuk sipolan n sipolan cakap dpt duit, aku pun boleh..tak yah jd Naib Presiden (dlm perlenbagaan Amanah ada kot N/P lantikan)

3) kata dpt maklumat dr pekerja pejabat besar PAS... Tp siapa pekerja tu?

3) kalau betui ada duit tu ada pada Acct nama Amanah? Bape no Acct ner..bule cek kan.. Kat CDM mechine pun bule cek..hahahah

4) yg ni mesti korang tak leh terima..tp hak masing masing kan,
Aku tak terima cakap Mahfus ni, pasal dia munafik..sebab ada sifat tu pd dia, cthnya berjanji tak tepati, n kianat

Aiii alhuysen....cakap lulusan sekolah rendah mcm aku ni pun kome tak terlayan...cam ner nak tadbir Malaysia..

Hahahah.... Nak senang, janji dpt jawatan...pas tu biorle DAP perintah..bior le evengelis buat semua..

Selamat le korang..

Anonymous said...

Apa punya bahalolnya kalau dah benci sangat DAP pi lawan dimanapun DAP bertanding jadi selesailah masalah. Kalau dok cakap DAP macam ni macam tu tapi tak berani lawan DAP di kawasan DAP bertanding baik diam.

Anonymous said...

Puok anok setan
Perasan dio paling alim tapi perangai serupo bewok
Jenis puok2 kuat seks

Anonymous said...

Apabila amanah xbyk kerusi maka dia jd parti party tunggangan dap...alahai..otak letak kat lutut ka walaun..Allah ajar menghukum mcmtu?

Anonymous said...

Phtui

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...