JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

JOM UNDI PAKATAN HARAPAN
JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

Friday, April 20, 2018

Zuhdi Marzuki mengaku 2.5 juta masuk akaun PAS

Oleh : Wan Ji bin Wan Hussin 

Sidang Penyangak sedang berkira-kira nak bagi kepada siapa?

SEBERANG JAYA - Dakwaan Mahfuz Umar bahawa ada dua akaun PAS yang masing-masing dimasukkan duit sebanyak RM 2.5 juta, telah diakui benar oleh Dr Zuhdi Marzuki dengan alasan derma. 

 Walaupun sebelum ini, ada pemimpin PAS mendakwa mahfuz memfitnah, tetapi dengan kenyataan Pengarah Pusat Penyelidikan PAS itu membuktikan bahawa ia bukan fitnah dan dakwaan Mahfuz itu ternyata benar. 

 "Yang terbaru, bekas pimpinan PAS sendiri kata, kita (PAS) dapat 1.5 juta (dan) 1 juta dalam bank. Ini adalah merupakan derma daripada individu", kata Dr Zuhdi Marzuki dalam forum anjuran Sinar Harian siang tadi. 

 Kini, dakwaan sesuatu sebagai fitnah sebagai senjata pemimpin PAS untuk menutup sesuatu kejahatan mereka yang diketahui rakyat bawahan. Namun begitu, dakwaan tersebut ternyata bukan fitnah yang kadangkala melalui tindakan dan ucapan pemimpin mereka sendiri.~ SUMBER 

  Komen al-Husseyn :

Dalam pada masa ahli bawahan pas percaya bahawa adalah fitnah dari musuh Islam yang menuduh Pas ambil duit Umno, tiba-tiba Dr Zuhdi Marzuki seolah-olah membubuh garam kepada tempat luka yang sedang Pas alami...

  Sebiji macam alasan Najib yang menyonglap duit 1MBD yang dikatakannya sebagai derma dari putera Arab!

  Apakah derma yang dikatakan Zuhdi ini diterima dari Putera ketuturunan Raja Aceh yang palsu itu?

 Kesian dengan ahli-ahli pas yang telah sekian tahun hidup melarat tapi sanggup mengorbankan tenaga dan wang ringgit kepada Pas, tetapi rupa-rupanya pemimpin mereka sendiri mutakedarah kerkah duit Umno!

 Mujurlah telah ramai yang keluar... nak tunggu apa lagi?? Pemimpin mereka hidup dengan serba kemewahan, berbini banyak, tapi para pengikut dan penyokong yang hidup serba sengkek disuruh pula berkorban demi jihad di jalan Allah... Hakthui!!
Comments
9 Comments

9 comments :

Smart Pomen said...

Tu la masaalahnya.. Kat tempat aku Ada makcik Yg sanggup korbankan rumah sewa Dia utk dijadikan markas Parti. Tak boleh gak salahkan Dia. Dia Memang baik. Kawan Arwah Mak aku. Aku pernah gak tegur Dia Pasal Pas sekarang tak mcm zaman Arwah dulu. Tapi name pun makcik.. Mane nak Dengar cakap org baya anak anak Dia. Yg boleh dibuat Cuma bersimpati saja lah.

Anonymous said...

Satu kumpulan jual bangsa
satu kumpulan lagi jual ugama
Sama2 kaki songlap... raasuah sudah disucikan
menjadi derma... dunia akhir zaman...
PAS sudah jadi UMNO!

Anonymous said...


Ahli PAS tak payah lah bagi derma lagi..

Kalau yang berjuta duit dari derma pun boleh menjadikan pemimpin PAS kong kali kong... derma Ahli PAS yang RM10 lagi senang lah mereka kong kali kong kan ..

Simpati pada mereka yang masih jadi ahli ..

Anonymous said...

Pas dah tak perlu tin milo lg. Itu zaman dolu2. Skrg pas semak akaun masuk berjuta2. Hebat 'perjuangan' ustaz2 muda dan lebai tua. Dulu aku infaq jg krn tahu pas mmg tak ada sumber income. Siapa agaknya yg deposit berjuta2? Itu yg pas amat sensitif krn takut ahli dan walaun tahu

Anonymous said...

Hahaha...

Alahai si penulis...

Alhussyen...

Asal kalau org PAS dpt derma jd salah??

Tp kalau geng PH dpt derma dr Zionist ok plak?
Tanya lah Razali yg dakwa Presiden Amanah nak rasuah dia utk tutup mulut tentang kelakuan DAP yg anti Islam..

Ataupun tanya lah Hussam yg dikatakan dpt derma dr Genting

Boleh plak ye...

Korang geng PH ni duk perkata pemimpin PAS makan duit..

Tp korang sedar tak pemimpin korang pun sama...

Aku bg cth....satu soalan mudah..

Tun M yg songlap duit Malaysia satu kita dulu atau geng PH yg menipu kata dia songlap duit satu ketika dulu

Yg mana betui ni?

Korang duk pukui canang satu Malaysia ahli ramai tp ...

Yg Amanah .... Pendaftaran ahli tak seberapa
Yg Bersatu....tak de cawangan
Yg PKR .... Tak de modai nak bayar sewa bangunan ( smpi nak songlap duit Selangor nak bawar sewa)
Yg DAP....dpt sumber dr Yahudi

Hahahaha....korang duduk dlm dunia Khayalan ke?

Duk perkata PAS menipu...korang yg menipu

Pemimpin Amanah kata ada ramai pengikut dlm PAS...

Tp pelik...masa dlm PAS tak dpt sokongan smpi kalah bertanding..

Patutnya korang kesian kat diri korang..

Kat SINI pun tak terjawab
Apa tah lg kat SANA

Aku doakan korang selamat...

Alhussyen..kirim salam kat ZuL Sulong...n Lofti..

Hahahaha..

Alahai si Penulis

Noorul Izuddin Syahmi Nordin said...

Politik Wang memusnahkan kepimpinam

Anonymous said...

Makcik macam tu smartpomen kena iyakan je. Tapi dalam masa yang sama, kita buat-buat tanya tang yang silap, yang khilaf, yang spin dalam Pas. Bagi dia fikirkan sendiri dan bukan kita yang burukkan Pas. Manusia memang Allah SWT cipta akan rasa bersalah bila nak menipu diri sendiri. Sampai mati pun rasa kesal akan dibawa ke kubur.

Sharin Din said...

kesian kat ang pasal tkde sapa nk melayan komen huduh ang ni...aku terpaksa memaksa diri aku nk tegur ang punya komen....huduh betui...

Anonymous said...

Shahrin din...

Yer aku huduh..aku tau

Sebab tu aku tak nak campor ngan org org yg tak sedar dia huduh mcm kau n geng PH..

Hahahaha...huduh huduh aku pun ada fakta...bukan auta..

Jwb le hujah aku ngan hujah...bukam ngan auta..

Tak pum saman lah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...