JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

JOM UNDI PAKATAN HARAPAN
JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

Friday, May 25, 2018

AMBIL PERHATIAN DAN BERHATI-HATI....

UMNO TELAH MELANTIK PENULIS BLOGGER YG DITAJA KHAS ANTARA PERANAN PENULIS UPAHAN:-


1) Memburuk-burukan  kerajaan PH di pusat dan negeri2 yg diperintah oleh PH

2) Menggunakan isu harga minyak kenapa tidak diturunkan

3) Menggunakan isu PH memecat perlantikan jawatan politik tidak mengambil kira kesan kpd rakyat

4) Mendesak kerajaan pusat PH supaya royalti diberi/disalurkan melalui Kerajaan PAS Kel/Trg. Jika tidak kerajaan PAS  Kel/Trg tidak dpt melaksanakan manifesto yg dijanjikan kerana masalah kewangan

5) Melaga-lagakan komponen PH supaya berpecah dan mempertikaikan keputusan Majlis Presiden PH

6) Mendesak PH supaya menghapuskan TOL sedangkan tidak disebut pun dalam manifesto PH pusat

7) Mempertikai berkenaan hutang negara sebanyak RM 1 Trillion sebenarnya tidak benar

8) Menyusun strategi supaya ahli UMNO  menyerap masuk dalam PPBM/PKR/AMANAH utk melemahkan dari dalam

9) Mempertikaikan pengampunan penuh YDP Agong kpd Dato Seri Anwar utk kepentingan PH

10) Dituduh PKR parti  keluarga dimana apabila DSAI jadi PM maka isterinya jadi TPM. Sepatutnya DSAI jadi PM maka TPM  diberi kpd tokoh lain

11) Mempertikaikan PM tidak memberi peluang kpd wakil-wakil dari Sabah/Sarawak dlm kabinet

12) Menzahirkan simpati kpd Dato Seri Najib kerana akan ditangkap sehingga tidak sempat menyambut Aidilfitri

Oleh itu berhati hati dan berwaspada dengan penulis Blogger yg diupah khas utk memburuk burukan PH  dan melaga lagakan komponen PH  supaya menjadi lemah dan berpecah sebelum PRU15.

SILA MAKLUM DAN SEBARKAN KPD SEMUA PENYOKONG2 PH.
Comments
8 Comments

8 comments :

Anonymous said...

Bukan blogger upahan Umno sahaja yang terlibat. Blogger Pas juga main peranan yang sama. Paling popular diviralkan walaun ialah kisah dongeng Melayu - Islam lemah dan tidak bermaya kononnya untuk melawan kapir harbi. Nampak sangat sungguh terdesak kerana undi Melayu Islam kepada mereka tak cukup untuk jadikan UG bersama Umno macam yang disangka sebelum PRU14. 5 negeri yang mereka idamkan pun dah dapat tetapi mimpi jadi Menteri tak kesampaian kerana undi Rakyat dah Allah takdirkan tidak menyebelahi puak-puak begini.

awekaste said...

KAMI DAH TAHU MACAI2 BN YG DOK MAIN AYAT2 BODOH MCM TU.

Anonymous said...

Baru lah Best. Berentap lah kita lagi.

Dulu Blogger ini lebih tersusun dan dapat upahan yang lumayan, itu pun kita hentam mereka cukup-cukup.

Kalau dia orang tak ada pun tak baik sebab kita tak tahu siapa lawan kita. Tak kan nak lawan dengan rakyat.

Kita kena alu-alukan kehadiran mereka.

Anonymous said...

Alhamdullilah syukur umno terus bergolak bn mereput.Amin..syukur rahmat Dan penunjuk allah

Anonymous said...

Bukan nak cakap takbur, tetapi penyampaian mesej oleh blogger UMNO sememangnya hampas dan amat nyata bernilai sampah saja. Sampai satu ketika nanti bila tuannya tidak membayar wang seperti diharapkan, mereka itulah yang akan mengkrematiriumkan UMNO.

Anonymous said...

Masih cakap besar klepto ni. Sumbat je dlm penjara utk satu bulan dulu kemdian tgk masih cakap besar atau tidak. Klu ko masih PM mampos kami kena bayar harga minyak krn harga minyak dunia dan hampir cecah usd80 per tong. InsyaAllah kerajaan baru akan turunkan harga

Anonymous said...

Apa yg peliknya...itulah yg dibuat oleh blogger PH semasa BN menjadi kerajaan dulu...
Sekarang BN pulak buat pada PH..
Nothing new..

Anonymous said...

Yang pelik nya ia lah blogger PH sepatutnya sampaikan mesej palsu dan bohong. Sebab masa BN berkuasa blogger BN bukan setakat buat berita palsu tetapi mereka ugut dan maki blogger PH.

Tak pelik ke selepas hilang kuasa blogger BN masih dengan berita yang sama. Dengan kebodohan yang sama.

Kerajaan sekarang lebih bagus dari Kerajaan Najib.

Nak cerita apa pasal Kabinet di potong gaji?

Nak cerita apa Anwar mengadap Sultan Johor?

Nak cerita apa minyak masih kekal?

Nak berbohong macamana ?

Nak guna syiah... PAS punya isu.

Nak guna dapat dedak... berita blogger PH menjaga integriti. Lihat sahaja beberapa teguran di buat kepada pemimpin secara terbuka tetapi tetap sopan.

Kita jangan jadi macam blogger BN sebab mereka lah yang kena ikut cara blogger PH.

Kita minta Tuan Alhussyen jangan sekat komen dari blogger BN.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...