JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

JOM UNDI PAKATAN HARAPAN
JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

Sunday, May 27, 2018

Awasi Macai Umno ini...






Hip-Hip Horey! Hip-Hip Horey! Hip-Hip Horey! Hip-Hip Horey! Hip-Hip Horey! Hip-Hip Horey! Hip-Hip Horey! Hip-Hip Horey! Hip-Hip Horey! Hip-Hip Horey!
Comments
12 Comments

12 comments :

Anonymous said...

Penyokong Najib nak jadi penjilat orang lain. Hubaya pengampu macam ini. Tuan sendiri akan dipijak-pijak dan disepak-sepak kalau kalah. Huh!

Anonymous said...

Siapa mamat ni? Penjaga tandas awam? Penjual tiket fun fair?

Anonymous said...

Siapa mamat ni? Penjaga tandas awam? Penjual tiket fun fair?

Anonymous said...

Patah akan tumbuh. Hilang akan berganti.

Lumrah. Baru lah dunia kehidupan bergerak.

Apa mereka berdua ada tali persaudaraan? Atau ada pakatan sulit sebelum ini?

PH Perak, sila jawab.

Sharin Din said...

apa maksudnya ni...mohd eddy ni ke macai umno...

Smart Pomen said...

Siapa mamat ni. Mungkin tak perasan kot Sebelum ni. Cuba survey dia ni ade keje ke, meniaga ke. Kalau takde Memang sah lA jenis Cari makan cara mcm tu. Mane ade dahan utk dipegang, situ la Dia bertenggek.. Jadi tolong Jgn Ada org mcm ni dlm kerajaan baru. Tak mustahil bila kerajaan bertukar pada pru akan dtg ( mintak simpang), Dia akan lompat ke sana balik. Aku pernah jumpe org mcm ni. Memang bahaya.. Silap2, kita Yg bergaduh. Dia Bukan saja Jadi Kawan, Tapi Jadi Batu Api...

Anonymous said...

article kamarul zaman uum casanova pon kerap keluar dlm sinar harian apahal??!
mamat mcm ni sume blh jilat..

Anonymous said...

Gambar belaci ini berada di dapur Anwar. Ya, sakit hati. Memang sakit hati.

Saya tuntut penjelasan dari Anwar dan keluarga.

Dalam sekelip mata dia berpusing 360 darjah terus menyelinap masuk.

Seseorang kena tumpu pada berita ini supaya sampai ke telinga Anwar dan keluarga nya.

Kakitangan kontrak di pecat.
Mana Pegawai Kerajaan yang di jawatan oleh BN ada yang di tukar dan ada juga di nasihatkan letak jawatan.

Anwar dan Wan Azizah selamba je tenguk Musibat tu kat dapur rumah dia.

Istemewa betul kedudukan dia dari aku yang berdemo dengan bawak anak ke Jalan TAR dan Dataran Merdeka.

Pada Kak Wan, semasa awal penahanan Anwar, suami Kak Wan, kami telah mengada ceramah di kawasan kami di Seremban. Kak Wan susah nak sebut Mambau. Dan 2 kali Kak Wan bertandang ke tempat kami untuk makan malam. Isteri saya masih simpan gambar Kak Wan bersama dengan anak.

Kalau Musibat itu pilihan Kak Wan.. bye-bye.

Anonymous said...

MOHD EDDY CASMADY CHE HUSSIN bukan nak jadi batu api. Hati-hati dengan pengampu yang belot macam mamat ini.

Dia bercita-cita nak menjadi Saifol Bokhari ke dua. Muka macam pondan siam sesuai sangat kalau tiba-tiba

MOHD EDDY CASMADY CHE HUSSIN bagitahu media punggongnya dijolok. Nanti buat sumpah palsu di masjid dan Masjidil Haram. Huh! Umno - Be End punya strategi politik. Langsung tak ada akal.

Anonymous said...

Aku harap gambar dia di rumah dsai adalah gambar edit(fake). Jk benar dia ada disitu, aku rasa dsai tak belajar2 drp kesilapan2 dia yg lepas. Tunggu liwat 3 pula. Jk terjadi, tiada simpati lg bg mu dsai. Aduhai.......

Anonymous said...

Anwar tu yg kita kena perhatikan . Perangai masih tak berubah..mmg tak lah aku sekeluarga nak sokong ph pru 15 kalau anwar dilantik pm

Anonymous said...

Berhati Hati dengan anwar bukan macai tu.tanda tanda dah nampak dah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...