JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

JOM UNDI PAKATAN HARAPAN
JOM UNDI PAKATAN HARAPAN

Monday, May 21, 2018

Pemimpin Pas Panas Pungkok...Najib lagila hangI!!

Pas masih tak kenal matematik mudah untung rugi ..... masih nak kelentong ahli-ahlinya yang memang tak ada akai... Hilang deposit RM580 juta itu masih tak terasa apa-apa pun....




Hangatlah pungkok para pemimpin Pas... langsung tak dengar suara la ni.. Mana mahu lari...

Buatlah apa alasan sekali pung.. tapi kali ini siapa yang bagi lu duit yang banyak-banyak tu??

Comments
8 Comments

8 comments :

Anonymous said...

Mengenangkan seorang lebai berkopiah putih yang suka menyebarkan fitnah kesian btol rasa. Pak cik agak2 boleh lepas ke di hari pengadilan nanti dengan menyebar2kan fitnah ni.?

Anonymous said...

Tuan Alhusseyn

Sebusuk-busuk UMNO ada juga azam dan usaha untuk mengakui kebodohan dan kesilapan mereka. Dan kini mereka yakni pemimpin UMNO memberi pandangan yang bernas untuk mengubah keadaan parti sehingga di cadangkan terbuka untuk kaum lain.

walaupun PAS terbuka pada kaum lain tetapi PAS perlu akui kelemahan yang ada sepertimana KJ mengaku kelemahan dan kesilapan pemimpin UMNO.

Bolehkah Jawatan Presiden PAS di pertandingan setelah hanya menang 18 kerusi sahaja?

Anonymous said...

Org pas skrg loaded. Apa nak dikira setakat hilang 500K atau RM1juta, kan walaun, kan. Hampa duit banyak. Nasib tak baik najib kalah. Klu tidak harga minyak naik melambung(harga pasaran dunia dah mencecah usd 80 satu barrel) baru walaun melompat.....

Anonymous said...

Bang. Kesilapan gmbar 1. Rm580,000 bukan juta. Gmbar 2 tu tipu. Sinar tak ada tulis brita psl claire dgn Pas. Xyah release comment ni. Saya tahu abg emosi marah Pas. Say pon sama. Bulan puasa ni kita jaga marah kita. Kita tunjukkan malaysia, Amanah ni parti yg berakhlak tinggi

Boley Jalan said...

Pas tengah dok wirid ramai2 supaya hadi mereng mimpi jawapan utk lawan SR.

Anonymous said...

Bulan ramdhan ni alhusyen udah udah lah menyebar fitnah tu, dah menang pun, apa lagi yg kau nak ?

Sinar harian pun dah kuar staetment kata print skrin tu bukan dr Sinar Harian, cukup2 lah jd pemfitnah tu, sedarlah kau dah dihujung usia , nikmat dunia dah kurang... Sia sia mengaji tinggi kalau hidup berlandaskan fitnah, kalau pun tak kesian kat diri sendiri , kesian lah anak cucu... Terpalit sekali dosa awak tu

Smart Pomen said...

Masa lepas pru ari tu, Ada borak Dengan sepupu... Pangkat pakcik, kerana hormat, tak payah la panggil walaun. Memang pengikut tegar, Dia cukup marah Kat Aku, Pasal aku cakap undi aku utk pas Kali terakhir Adalah utk Arwah nik Aziz.. Dia cakap org selangor ni lupa diri, 10 tahun pas kasi makan, lepas tu buang, sampai hari ni Aku tak paham, bila pulak pas bagi Aku makan. Dia cakap halimah baik, tu aku akui , Tapi org tak undi individu, org undi Pati aku cakap. Aku cakap lagi, semua ni Salah Hj hadi. Dia sekarang Dah selesa Kat Sana. Habis tu org Dia Yg Kat sini mcm mane.. Kalau Dia teruskan cara Arwah dulu. Kat selangor ni mesti Ada Kerusi Yg menang, Dan Amanah pun tak wujud... Mcm takde tujuan bertanding. Kejap mcm tu, Kejap mcm ni. Aku kesian dgn Dia org sebenarnya... Kalau Setakat kerja pasang bendera, Ko bagi makan minum pun kerja Jln. Aku Tau la, Pasal aku pernah join dia org dulu. Tapi Skang tak Tau la, Pasal tgk mewah semacam je, bendera Dia org, kalah Pati lain. Adik beradik aku, adik beradik Dia semua Dah berubah. Dah nampak pas mcm mane Skang. Tapi Dia tak Tau la. Nak buat camne... Benda Dah lepas... Ape pun tahniah blog dah aktif balik. Baru try tgk, ngam2 je. dah tinggal banyak cerita... Insyaalah kalau free bleh join komen. Salam.

Anonymous said...

Bodohnya penulis nie...otak keldai sungguh hang alhusseyn

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...